creatief

hoe creatief zijn jullie met de hapjes enzo?

ik maak een 80% van de hapjes zelf en gebruik de potjes als er tijd nood is..
dit vooral omdat je met potjes zo slecht kunt afwisselen zit gewoon aan een aantal smaken vast..

en de meeste creaties van mij zijn hits vanmiddag zelfs even gek gedaan ipv alleen fruit heb ik liga eerste stap verkruimeld met gepureerde banaan en gekolfde borstvoeding en dat via de fles gegeven was een groot succes

Ik ga rapley doen..lekker makkelijk..hoef je de groente alleen te koken, zit niet veel creatiefs aan..alleen zijn mn kids heel creatief in de manier van het in de mond stoppen en er een enorme bende van maken!!!

Maar nog een maadje wachten voordat ie bijvoeding krijgt..wij wachten tot 6 maanden (eerder is rapley ook niet echt geschikt!)

Ik maak alles zelf, zowel groente als fruit. Maar creativiteit komt denk ik wat meer als Tim een half jaar is geweest, dan mag hij meer.

Qua fruit is appel/meloen is een succesnummer. Ook appel/peer vindt hij lekker. Bij de groenten vind hij tomaat met rijst wel lekker, net als witlof met peer. Ik ben nu voor het eerst courgette met peer aan het maken. Ik ben benieuwd!

Ik ga ook voor rapley, maar dat icm met grof gepureerd eten, wissel het af!
Ook hier nog een kleine maand wachten, vandaag is ze 5mnd!
De jongens kijken erg uit naar haar 1e hapje, dus heb beloofd dat ze op de verjaardag van de oudste ipv taart haar 1 hapje krijgt;-) zit maar een paar dagen in ;-)

Terug
Bovenaan