Creatieve baby

A

Anoniem

Guest
Hoi,hoi,

Wij hebben een hele creatieve zoon wat woordenkeuze betreft....Justin brabbelt sinds een week wel erg veel en erg hard. Nu was hij gisteren bij mijn moeder en ze zei dat hij de hele tijd "mapa" zei, ik vond het wel grappig om te horen een leuke kruising tussen papa en mama dachten manlief en ik zo. Hij zal het nog niet bewust zeggen maar het is wel leuk al dat gebrabbel, hoe zit het met jullie kleintjes? Zijn die ook al zo fanatiek aan het brabbelen? Justin is van 13-11-2006 maar het is wel een enorme kletskous...ach hij zal het wel zijn moeder hebben die houd ook wel van kletsen over van alles en nog wat!

Groetjes,

Puk

Hoi,

Wat leuk hé, al dat gebrabbel. Heather (15-11) brabbelt me echt de oren van het hoofd. Het beginnen nu ook echt verhaaltjes te worden met intonatie. Heel grappig!

Trouwens, mijn vriend bezweerde me dat ze laatst toch echt papa zei... Jaja  

Groetjes, KT

ps, weet jij toevallig wanneer we de eerste woordjes kunnen verwachten? Ik heb echt geen flauw idee namelijk.

Volgens het medisch handboek (wat ik natuurlijk regelmatig raadpleeg hihi) zou het zo rond de 10e maand moeten gaan gebeuren maar ja ieder kind is verschillend dus daar moet je maar niet te veel op vastpinnen. En ja manlief zwoor een paar dagen terug dat  zoonlief toch echt papa zei  maar ik geloof er niet zo hard in die mannen zullen wel willen opscheppen denk ik maar toch  hoop ik stiekem dat Justin toch eerst mama gaat zeggen maar ja wij zullen wel weer een kind hebben die totaal wat anders gaat zeggen. Mijn zus haar eerste woordje was  Wout (zo heet mijn vader en dat zal mijn moeder wel regelmatig hebben geroepen) dus wat dat aangaat ben ik op alles voorbereid. Gewoon genieten van het gebrabbel en we zien het allemaal wel.

Groetjes,

Puk    

hoihoi,

mijn zoontje (16-11-2006), brabbelt bijna niet, is drukker met andere dingen ontdekken, hij is druk aan het leren om zelf te gaan zitten en het lukt hem bijna, mijn dochtertje nu 4,5 jaar, brabbelde ook bijna niet, maar was ook drukker met andere dingen, ze liep toen met 9 mnd. en het praten kwam pas toen ze een jaar of 2 was, en nu gaat het de hele dag door hahahahahaha

groetjes susanne

Hoi hoi,

Hier ook een echte babbelaar. En ook al een beetje mamma en pappa
voorbij horen komen. Maar ik denk meer dat ik het zelf graag wil horen
dan dat het echt zo is...hahahaha

Ja, mijn Chloë begint haar stembanden ook te ontdekken. Het is nog veel ohhhh en ahhhh wat eruit komt. Maar sinds deze week is ook de gggrrrrr erbij gekomen.
Heerlijk om naar te luisteren.
Sil

Hahaha leuk is dat he!
Hier nog geen mama en papa  maar wel een hoop gebrabbel! Heerlijk!
Ze heeft ook ontdekt dat ze kan schreeuwen!!! Hahahaha!!!
Ze gaat nu ook echt aandacht vragen door te schreeuwen en dan te schaterlachen als we eens even niet met haar bezig zijn...alsof ze wil zeggen: Hallo!!!! Ik ben er ook nog hoor!!! hahaha zo kijkt ze dan ook echt, geweldig!

Ja, dat van dat schreeuwen is ook leuk hé. Heather zette het vandaag op een krijsen. Wij naar de box rennen (het klonk echt alsof er iets ergs aan de hand was) en dan kijkt ze heel voldaan met een blik die zegt; 'Zo, die moet ik onthouden want dat werkt!'.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan