<p>Hoi allemaal.</p><p>Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje, helemaal in de wolken al moet ik de eerste echo nog krijgen dus ook best een beetje zenuwachtig. Maar goed wat ik aan jullie wil vragen, een aantal weken terug is er gereserveerd bij een typisch vlees restaurant waar ze zonder kaart werken, chef choise. Omdat we allemaal niet vies zijn van lekker eten en goed vlees keken we daar natuurlijk hardstikke naar uit, we gaan broer zus pa moe en opa. Mensen tegen wie het het liefst gisteren al gezegd had dat ik zwanger ben. Omdat het nog pril is wilde we het eigenlijk nog even stil houden tot na de eerste echo, maar nu staat dat restaurant gereserveerd. Vandaag hebben we gebeld maar ze kunnen op een vegetarisch gerecht voor mij eigenlijk weinig betekenen voor een zwangeren omdat ze het goede vlees wat ze hebben niet willen doorbakken, naar eigen zeggen vinden ze dat dierenmishandeling, vlees moet rood zijn. Aangezien ik al een beetje last heb van moodswings was ik boos verdrietig en opstandig tegelijk maar het etentje moet toch doorgaan, het is gereserveerd en familie kijkt er al weken naar uit. Wij hebben besloten het toch ( ondanks dat we dan nog niet de eerste echo gehad hebben) het bekend te maken aan hun zodat ik veilig een vegetarisch menu kan eten. Wij willen het vertellen in het restaurant voordat we gaan eten, maar het liefst natuurlijk wel op een beetje een creatieve manier. We dachten er aan om een wijn etiket naar het restaurant op te sturen maar ze willen niet zo meewerken. Dus zullen we zelf iets mee moeten nemen, maar het mag niet teveel opvallen zodat ze eerder geen argwaan krijgen. Ik hoor jullie denken waarom wil je daar nog gaan eten, tja... Ik zou het liefst ook ergens anders naartoe gaan, maar de rest kijkt hier heel erg naar uit.</p><p>Wie helpt mij aan het briljante idee om mijn zwangerschap in het restaurant bekend te maken.?</p><p> </p><p>Liefs </p>