M MizzR dec 17, 2011 #1 hee meiden toch nog even een vraagje, wij zoeken een meisjes naam dat begint met RO het moet een beetje creatief zijn. dus niet een Hollandse naam. jullie ideeën? liefs
hee meiden toch nog even een vraagje, wij zoeken een meisjes naam dat begint met RO het moet een beetje creatief zijn. dus niet een Hollandse naam. jullie ideeën? liefs
M mommy02 dec 17, 2011 #2 hier zijn er een paar die ik heb gehoordt Rowena Romaisa Romantha groetjes,
M Mysuprise dec 17, 2011 #3 Romee vind ik erg mooi, maar is misschien alweer te simpel! hihi ik zou het verder niet weten!! liefs
Romee vind ik erg mooi, maar is misschien alweer te simpel! hihi ik zou het verder niet weten!! liefs
A ANONYMOUS_USERNAME dec 17, 2011 #4 Romy, Roella (met puntjes op de e maar die kon ik even niet vinden op het toetsenbord) Succes!
A ANONYMOUS_USERNAME dec 20, 2011 #8 Hoi, Via www.zeevannamen.nl kun je de eerste letter van de naam intoetsen en daar krijg je diverse resultaten..
Hoi, Via www.zeevannamen.nl kun je de eerste letter van de naam intoetsen en daar krijg je diverse resultaten..