Creatieve mama's...?

Een vriendin van mij had een heel leuk idee voor een verjaardagsslinger: van elk jaar dat je kindje jarig is,  een vlaggetje van stof maken met daarop een foto van je kindje in dat betreffende jaar,  zodat je uiteindelijk een foto 'verjaardagsslinger' krijgt. (zij gaf als tip om dat tot haar dertigste te doen en die dan uiteindelijk cadeau te geven op haar huwelijk maar dat is mij nog veel te ver weg :))
Heel leuk en ik wil het graag gaan maken maar: HOE? Ik ben best creatief, maar heb geen idee hoe ik een foto op een stuk stof krijg, in de vorm van een vlaggetje. Heeft iemand van jullie een idee?

Nog andere leuke ideetjes om creatief aan de slag te gaan? Ik heb het fotoalbum van Evelien klaar, en ben  toe aan een volgend project...
Ik vind het leuk om van andere mama's ideetjes op te doen!

Wat een onwijs leuk idee zeg van die verjaardagsslinger! Ik ben zelf TOTAAL niet creatief, dus ik zou het uitbesteden, haha........
Ik kan je dus ook niet hlepen met creatieve ideeen, maar ik lees wel mee, hoop dat er meiden zijn met tips, leuk!

Hoi hoi,
wat een leuk idee!! Ik ben voor mijn meisjes een borduurwerk aan het maken. kost wat meer tijd, maar vind ik ook leuk voor later. er zijn  gelukkig ook hele leuke, niet al te moeilijke patronen.

Groetjes,
Petra

Terug
Bovenaan