Hoi Linda,
Ik heb een webwinkel in hobby materialen gericht op het maken van wenskaarten en scrapbook.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel erg mis hoor, maar het ging gewoon niet meer.
Ik doe alles zelf en ben daar gewoon erg druk mee, mijn man hielp mij wel op het laatst, maar hij heeft ook een fulltime baan.
Hulp aantrekken was ook geen optie, die werkt ook niet voor niets!
Vandaar hebben mijn man en ik besloten om de winkel tijdelijk te sluiten, ook een beetje onder druk van de gynaecoloog.
Een week of twee later ben ik toen ook nog eens opgenomen in het ziekenhuis, dus het tijdelijk sluiten van de webwinkel was niet overbodig geweest.
Ik was wel blij dat ik de knoop doorgehakt had, het is nu gewoon een stuk rustiger.
Wel doe ik een aantal dingen voor vaste klanten, dan mailen ze mij of ik een bepaald iets nog heb.
Ik heb in december alle klanten via een nieuwsbrief laten weten dat ik zwanger was van een tweeling en dat de winkel open bleef zolang het allemaal nog ging.
Ik heb zoveel leuke reacties gehad en heb nu nog steeds met een aantal klanten mail contact. Ze hebben allemaal begrip voor de situatie en hebben allemaal aangegeven terug te komen.
Mijn winkeltje is wel in een rustige periode gesloten hoor, wil hem half juni wer geopend hebben i.v.m. de vakanties. Voor de vakantie heb ik altijd veel te doen, wordt veel verkocht en na de vakanties beginnen de meeste al weer met de kerstkaarten.
Heb nu wel volop de tijd om naar leuke nieuwe artikelen te speuren, lig met de laptop op bed. Ideaal!!!
Ik moet nu zoveel mogelijk rusten en denk dat de bevalling niet lang meer op zich zal laten wachten.
Dinsdag weer voor controle, extra controle omdat het bovenste kindje erg weinig vruchtwater heeft.
We vinden het allemaal erg spannend, het worden onze eerste kinderen, vandaar.
Ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed gaat, luister goed naar je eigen lichaam hoor. Het kindje is belangrijker dan je zaak, tenminste zo denk ik erover.
Hoor graag hoe het bij jou allemaal gaat.
Groetjes Patricia