creche

Hoi!
Ik hoor van vriendinnen dat ik best nu al een creche of onthaalmoeder zoek!
Wat ik eigenlijk nog erg vroeg vind... Ik ben nu nl. 7 weken zwanger.
Sommigen beweren zelfs op de wachtlijst te staan, nog vóór ze zwanger zijn?
Het blijkt hier in België een "must" te zijn...
Hoe doen jullie dat?
Hartelijk dank!
S.
 
ook vroeg erbij zijn; ik was met 16 wk op zoek naar een plaats er zijn hier wachtlijsten van een half jaar!
dat is voor mijn werk wel belangrijk...

maar met 7 wk zou ik het nog niet doen hoor, er kan nog van alles gebeuren en dan zou je die stomme creche af moeten bellen, daar zit je dan echt niet op te wachten!!
en VOORDAT ze zwanger zijn? ik vindt t raar, maar misschien bij jullie wel.
 
hallo s. je moet er inderdaad vroeg bijzijn want er zijn soms wachtlijsten van een jaar dus ik zou toch gaan horen als je rond de 12 weken bent . verder nog een leuke zwangerschap toegewenst. groetjes dutske.
 
Hoi,

Ik ben nu 14 wk. zwanger en afgelopen week hebben wij ons 'kind' opgegeven voor opvang. Volgens mij is dat in NL redelijk normaal. Voordat je zwanger bent aanmelden lijkt me wat raar, straks ben je aan de beurt dan heb je, als het zwanger worden minder vlot gaat, geeneens een kind!

Groetjes,

Gea
Gea
 
Zo snel mogelijk doen hoor! Ik ben zelf belgische, 5,5 maand geleden bevallen en heb nog steeds geen opvang voor mijn kindje! Ik belde zodra ik wist dat ik zwanger was een creche en kreeg daar te horen: wij zijn volzet tot augustus 2005! Ik heb nu besloten om dan maar thuis te blijven voor ons kindje, maar als je dat echt niet ziet zitten zou ik zo snel mogelijk bellen!
 
Terug
Bovenaan