creche

Ik krijg het niet voor elkaar om een goede regelmaat te krijgen in de voedingen (bv) aan mijn dochtertje. Soms denk ik dat het redelijk loopt, dan veranderd ze het weer volledig. Niet zo heel erg, maar vnaf maandag gaat ze naar de creche. Hoe gaat dat dan daar? Hoe doen jullie dat, of hebben jullie wel een vast ritme. Kan je dit wel of niet zelf sturen? Ik hoop op een paar goede tips. (mijn dochtertje is 10 weken oud).
Diane.

met bv heb je geen echt goed ritme je voedt op verzoek neem ik aan? dcan voeden ze op de creche ook op verzoek ze weten echt wel wanneer een kind honger heeft. ik heb geen echt ritme. het enige waar een ritme in zit is 's avonds bij mij want om 7 uur heeft mijn zoontje het echt helemaal gehad.

als je haar naar de creche brengt dan geef je door hoe laat ze bv heeft gekregen en dan weet de creche wel wanneer ze ongeveer weer komt voor een voeding. het geeft echt niets dat je geen vast ritme hebt.

als je 2 weken verder bent dan zul je zien dat alles wel op rolletjes zal lopen met creche.

veel succes
groetjes kim

Idd, ook op het kdv voeden ze op verzoek. Als ik 's ochtend om 7.15 uur binnen kom geef ik aan dat hij om 6.00 uur heeft gegeten en de rest stuurt zich vanzelf. Zorg wel dat je genoeg voeding meegeeft, het makkelijke van bv is dat je nooit teveel kan geven en wat over is bewaar je voor een voeding de volgende dag. Het is sowiezo dat de regelmaat steeds kan veranderen, althans bij ons wel toendertijd en nu krijg ik echt steeds meer ritme.

Succes Rebecca

Als ik kijk hoe het bij ons gaat dan komt dat echt goed hoor.

Wij spreken van te voren met de ouders af dat ze voeding meenemen en inderdaad genoeg beter te veel dat in de vriezer kan en daar kan blijven dan dat je te weinig hebt.

Bij binnenkomst melden ze hoe laat er gegeten is je kan doorgeven dat er thuis ongeveer zoveel uur tussen zit, of hoe je kindje aangeeft wanneer het honger heeft. Of dat je perse wilt dat ze maximaal 3 uur er tussen heeft zitten. Kortom al je wensen doorgeven.

Maar zeg duidelijk dat JIJ wilt dat ze op verzoek gevoed word ongeacht of hun een vast schema hebben voor babys.

Groetjes joyce mama van Mara

Terug
Bovenaan