Creche

snik snik
vanmorgen moest mijn kleine meissie wennen op de creche
snik snik, ik dacht, dat gaat wel goed, ik huilen?? welnee
nou annique lachen en mama huilen toen ik wegging hihi
ze heeft het wel supergoed gedaan, zelfs slapen ging heel goed in bedje ...
ze moest alleen wel wennen aan harde geluiden,, ja dat is ze hier thuis natuurlijk niet gewend. schreeuwende kids
dus was af en toe ff huilen
maar toen ik haar kwam halen lag ze lekker in de wipstoel met de speen in en knuf in dr handje
en ik werd begroet met een grote glimlach,, heerlijk
wat doet dat je goed als moeder snik kan wel weer janken, dat wordt nog zwaar want vrijdag gaat ze de hele dag wennen
gelukkig werk ik er zelf ( gisteren voor het eerst weer gewerkt) en kan ik af en toe ff bij dr kijken.. dus dat is wel fijn
ze is dichtbij......... snik snik ik mis het verlof al hihi
nee hoor het went vast, en het is wel weer lekker om onder de mensen te zijn,
je wereldje wordt weer ff wat groter
liefs sandra

wanneer moeten julie weer werken???

hoi sandra!

Heel herkenbaar je verhaal ! Ook ik heb deze week mijn zoontje voor de eerste keer weggebracht naar het KDV. En janken dat mama deed in de auto !!!!!!!
Moet je nagaan: ik heb een zoontje van bijna 3, hij gaat 4 hele dagen naar de creche. Ik ben dus wel wat gewend!!! Ik werk dus 4 dagen in de week. Ik ben zelf dus ook kind aan huis op de creche. Ik ken alle leidsters erg goed en voel me erg thuis, zo ook mijn oudste zoon. Ik zit ook in de oudercommissie.   Ik dacht dus dat ik er niet zoveel moeite mee zou hebben om marten weg te brengen, immers zijn broer is er ook en alles is vertoruwd voor me. Viel dat effe tegen !!!!

Maar goed, alles went, dus ook dit. Alles is goed gegaan met Marten. Hij is pas 9 weken oud en nu al naar de creche. Ik moet eigenlijk volgende week weer aan de slag, maar ik heb 3 weken extra doordat mijn verlof gedeeltelijk in de zpomervakantie viel. Ik werk in het middelbaar onderwijs. Ditr betekent dat ik pas eind december weer aan de slag hoef!!! Joepie! Ik breng Marten wel gewoon naar de creche, kan hij goed wennen en kan ik me weer goed voorbereiden en heb ik ook weer eens tijd voor klussen hier in huis waar ik nu niet meer aan toekom!!!

groetjes en sterkte!
Misja, mama van Thijmen( bijna 3) en Marten (9 weken)

Ps.elke dag dat ik Thijmen en nu dus ook Marten ga halen is een genot. Ik weet niet hoe snel ik op de creche moet zijn en komen om ze weer te zien, blijft een heerlijk moment!!!!!

Terug
Bovenaan