creche

hallo allemaal
ik was wel benieuwd hoe de kindjes die hier naar de creche gaan het doen op de creche
op wat voor groep zitten ze? vind ik wel leuk om te lezen van anderen

annique gaat met mij mee naar de creche waar ik werk
we hebben 2 groepen maar annique zit op de andere groep dan ik zelf werk
we hebben een horizontale groep dat houd in dat kinderen van 0 tot 4 bij elkaar in 1 groep zitten
annique vind het wel erg leuk, maar ze moet wel erg wennen aan harde geluiden van zoveel kinderen bij elkaar
ze slaapt wonderbaarlijk goed daar... het zijn wel slaapjes die varieren van een half uur tot dik een uur ( thuis smiddags vaak een lange slaap van 2 a 3 uur) maar ik vind het toch erg knap van haar dat ze zelfs al in een bedje slaapt
ik moet wel zeggen dat de verleiding wel erg groot is om bij haar te gaan kijken als ze hard huilt hihi maar dat went vast vanzelf wel
wel fijn om haar dicht bij me te hebben........
gisteren is ze al omgetoverd tot kerstmeisje hihi met lange vlechten

volgens mij collega vond ze het pakje zo lekker zacht dat ze zich er helemaal in nestelde met haar speentje hihi

liefs   van sandra mama van kerstmeisje annique bijna 14 weken

Mirne gaat al sinds 16 oktober, toen ik weer ging werken, 4 dagen in de week naar oppas. Vanaf volgende week is de creche eindelijk open en gaat ze 4 dagen daarheen, maar daar heb ik dus nog geen ervaring mee.
Bij de oppas (2 dagen gastmoeder en 2 dagen bij 1 van haar oma's) eet en slaapt ze prima. Bij de gastmoeder is nog een ander kindje van (van 2 weken ouder) en ze slepen heerlijk samen in de box. Lekker op elkaars handen kluiven en tegen elkaar oooo en aaaa zeggen.
Een vriendin vertelde dat haar zoontje na de creche echt moe was, daar heeft Mirne voorlopig nog geen last van. Maar ik heb wel gemerkt dat ze de laatste dagen slecht slaapt als het licht is (dus overdag, of 's avonds als het licht aan is), geen idee hoe ze dat op de creche gaan aanpakken, misschien hebben ze een donkere slaapkamer?

Barbara (Mirne is 20 weken)

Hahaha deze is ook grappig... Het is nu 18:35 uur en ik zag dat de reactie van het rode fietsmonstertje vandaag om 21.30 is geplaatst. Het spookt hier echt met de tijd op de site.

En nu reageer ik ineens weer "gisteren" hahahahahaha. Tis toch ècht vandaag hoor..... 3 december 18:38 uur... Tijd klopt schijnbaar wel steeds...

Terug
Bovenaan