Hoi lieve Chili,
Gefeliciteerd met je nichtje!! Is ze erg schattig? Zo'n meisje schreeuwt toch om een neefje of nichtje???
Ja, inderdaad nog een paar daagjes. Ik merk dat ik wat meer berusting heb, al vind ik het deze laatste week toch weer héééééél erg spannend worden. Ik heb niet veel klachten. Niet misselijk, zoals vorige maand. Wel weer erg zere borsten, moe en veel plassen. Maar ik doe mijn best om daar niet veel aan op te hangen. Ik heb mijn lesje wel een beetje geleerd de afgelopen maanden... Ik stel me er nu op in dat het zeker nog een paar maanden duurt. Als het na de 12e ronde nog niets is, ga ik toch maar eens langs de ha, heb ik besloten.
Ik heb me een paar weken behoorlijk depri gevoeld. We hadden naast het zwangerwordengedoe ook financiële problemen en ik verveelde me op mijn werk. En daarbij is eind augustus, begin september bij mij berucht, want dan krijg ik last van vallende blaadjes. Maar ik ben snel begonnen met St-Janskruid slikken en veel vitamine B, en ik heb Bergamot essentiële olie gekocht (ruikt heel lekker in de brander) tegen depressie. En nu voel ik me weer een heel stuk beter.
Ik heb wel zo'n beetje om de dag de berichten gelezen, maar weinig gereageerd. En dat bevalt wel. Rond mijn NOD zal ik hier zeker weer te vinden zijn!
Je bent wel een hele lieve schat hoor Chili, dat je toch nog aan me denkt! Wat lees ik, heb je lijdzaam je vruchtbare dagen voorbij moeten laten gaan zonder je man? AAAAARGH, je zou bijna de buurman bij zijn lurven grijpen!! Maar hou hoop, de wonderen zijn de wereld niet uit! Eén keer goed gemikt is voldoende!
Die maansteen! Ik had 'm nog geen 2 weken om en toen zat-ie vol met barsten! Dus ik dacht: weg met dat ding, hij is al uitgewerkt. Toch nog maar even gevraagd bij zo'n esoterisch winkeltje (waar ik erachter kwam dat ze daar de helft goedkoper zijn dan bij De Tuinen...). Blijkt dat dat juist een teken is dat hij veel voor me doet! Dus weer omgedaan! Maar tijdens mijn vruchtbare dagen zonder gezeten. Ach nou ja.
Sinds ik de vruchtbaarheidskruiden gebruik en de maansteen draag, merk ik dat mijn cyclus wat verandert. Hij is iets langer geworden en mijn vruchtbare dagen zijn ook niet zo duidelijk. Als ik pijn voel denk ik, dat was m'n ei, maar dan heb ik een paar dagen later zomaar weer cervix-slijm. Nou ja, ik laat het allemaal maar een beetje gebeuren.
En wat zijn jouw ervaringen met de maansteen? Heb je 'm bij www.kristallen.nl gekocht? Wel prijzig daar!
Nou lieve Chili, dat was een heel epistel, maar dat mag ook wel eens als je zo weinig van je laat horen, toch? Enne, ik denk evengoed vaak aan je hoor!
Dikke kus, Inge