Crienie en Crienie Mini en Inge en Biaggi!

Hi Crienie en Inge,

Crienie hoe gaat het met je? heb al een hele tijd niks meer van je gehoord? hoop dat alles goed gaat ook met je fam. en Ini mini Crienie hoe staat het ermee? en op je werk?

Ben van de week tante geworden van een heel lief klein meisje.

Hoi Inge,

Nog een paar daagjes en dan is je nod hoe voel je je nu?

Laat je nog wat weten? hoe is het met je maansteen?

Ga nu naar boven om te redden wat er te redden valt(mijn man moest juist op de vruchtbaarste dagen voor zijn werk weg!!)

Heel veel liefs van Chili

Hoi lieve Chili,

Gefeliciteerd met je nichtje!! Is ze erg schattig? Zo'n meisje schreeuwt toch om een neefje of nichtje???

Ja, inderdaad nog een paar daagjes. Ik merk dat ik wat meer berusting heb, al vind ik het deze laatste week toch weer héééééél erg spannend worden. Ik heb niet veel klachten. Niet misselijk, zoals vorige maand. Wel weer erg zere borsten, moe en veel plassen. Maar ik doe mijn best om daar niet veel aan op te hangen. Ik heb mijn lesje wel een beetje geleerd de afgelopen maanden... Ik stel me er nu op in dat het zeker nog een paar maanden duurt. Als het na de 12e ronde nog niets is, ga ik toch maar eens langs de ha, heb ik besloten.

Ik heb me een paar weken behoorlijk depri gevoeld. We hadden naast het zwangerwordengedoe ook financiële problemen en ik verveelde me op mijn werk. En daarbij is eind augustus, begin september bij mij berucht, want dan krijg ik last van vallende blaadjes. Maar ik ben snel begonnen met St-Janskruid slikken en veel vitamine B, en ik heb Bergamot essentiële olie gekocht (ruikt heel lekker in de brander) tegen depressie. En nu voel ik me weer een heel stuk beter.

Ik heb wel zo'n beetje om de dag de berichten gelezen, maar weinig gereageerd. En dat bevalt wel. Rond mijn NOD zal ik hier zeker weer te vinden zijn!

Je bent wel een hele lieve schat hoor Chili, dat je toch nog aan me denkt! Wat lees ik, heb je lijdzaam je vruchtbare dagen voorbij moeten laten gaan zonder je man? AAAAARGH, je zou bijna de buurman bij zijn lurven grijpen!! Maar hou hoop, de wonderen zijn de wereld niet uit! Eén keer goed gemikt is voldoende!

Die maansteen! Ik had 'm nog geen 2 weken om en toen zat-ie vol met barsten! Dus ik dacht: weg met dat ding, hij is al uitgewerkt. Toch nog maar even gevraagd bij zo'n esoterisch winkeltje (waar ik erachter kwam dat ze daar de helft goedkoper zijn dan bij De Tuinen...). Blijkt dat dat juist een teken is dat hij veel voor me doet! Dus weer omgedaan! Maar tijdens mijn vruchtbare dagen zonder gezeten. Ach nou ja.

Sinds ik de vruchtbaarheidskruiden gebruik en de maansteen draag, merk ik dat mijn cyclus wat verandert. Hij is iets langer geworden en mijn vruchtbare dagen zijn ook niet zo duidelijk. Als ik pijn voel denk ik, dat was m'n ei, maar dan heb ik een paar dagen later zomaar weer cervix-slijm. Nou ja, ik laat het allemaal maar een beetje gebeuren.

En wat zijn jouw ervaringen met de maansteen? Heb je 'm bij www.kristallen.nl gekocht? Wel prijzig daar!

Nou lieve Chili, dat was een heel epistel, maar dat mag ook wel eens als je zo weinig van je laat horen, toch? Enne, ik denk evengoed vaak aan je hoor!

Dikke kus, Inge

Hier heb je mijn email adres,
cat1@freeler.nl

Ik heb wegens een of ander programma al weken niet kunnen reageren en dat frustreerde supergigantisch!!!!!!!
Via deze mail ben ik in ieder geval altijd te bereiken.
Ik heb het verder heel druk dit weekend , maar hoop je snel te spreken.

Je was zeker niet vergeten.

Liefs, Crienie xxx

Hoi,

Ik las over de barsten i je maansteen,spoel je hem regelmatig af? dan kan ie zich weer op laden en doet ie zijn werk weer, die barsten kun je krijgen als ie zich oplaad met jouw energie, jij moet je juist opladen met zíjn energie.
20 minuten onder een zachtdruppelende kraan, om de dag ofzo.

Liefs Jeanette

Hi Lieverds,

Inge,
Ik moest wel lachen om het stukje met de buurman, je hebt die man natuurlijk nooit gezien anders zou je dit niet durven typen!!hihih maar je hebt wel gelijk hoor dat het super kl***te is om dit zo voorbij te moeten laten gaan.

Misschien is het toch nog allemaal goed gegaan omdat ik wel zondag heb gesext en gisteren maar heb er toch een hard
hoofd in(eierhoofd) hahah probeer er nog iets grappigs in te zien maar ik ben er echt niet blij mee maar dat kun je je wel indenken.

Ik heb echt een heeeeel lief klein nichtje gekregen mijn man is peetoom en ook hij voelt zich er dicht bij betrokken ( het is van zijn broer) en dat voelt toch wat closer dan anders. ik mis haar zelfs vreemd he en ze is er pas een week! morgenavond gaan we weer kijken, gelukkig woont ze heel dichtbij dus kan ze straks regelmatig komen logeren.

Mijn schoonzusje vraagt ook telkens wanneer er nu een nichtj of neefje komt en ze zou een moeten weten hoe graag wij dat ook zouden willen (ze heeft geen idee!!) en ik wil ook zo graag laten weten dat het eraan zit te komen maar ja dan moet het eerst eens een keer lukken he?!

Ik heb inderdaad een maansteen bij kristallen.nl besteld was maar 7,60 en verzendkosten 2,70 geloof ik dus het valt wel mee of heb ik me laten ......??? Hoeveel was die van jou dan?Het is wel een super klein ding van hooguit 1,5 cm of zo echt maatje small.

Ik durf hem alleen niet om te doen! er staat ook iets over de cyclys regeling en ben bang dat die steen mijn hele mooi super op tijd zijnde cyclus in de war gaat gooien dus hij ligt al een week in het zakje te wachten weet jij hier iets van??

Er staat inderdaad een heel verhaal bij dat ik de steen over 18 dagen moet reinigen/opladen, eerst met tuinzand en dan in het water en dan weer in de zon of in het maanlicht ( vind dat wel vermoeiend )dus ik kijk telkens naar dat ding en denk dan zal ik hem nou omhangen of niet ? denk dat ik deze maand nog maar ff wacht en hem daarna pas omhang met de hoop dat het niet meer nodig is en aan de andere kant denk ik, ik heb al zo weinig kunnen klussen misschien is het beter om hem juist nu om te doen wat denken jullie kan die steen alles wat nu goed is in de war sturen? want dan ben ik nog verder van huis.

Fijn dat je je nu weer wat beter voelt en die depri tijd met vallende blaadjes, dat snap ik wel hoor gelukkig heb ik het daar nu te druk voor maar denk ook alweer met weemoe ( hoe schrijf je dit ook alweer?)terug aan de zomer deze was veeeeeeeelste kort en niet zo zomers als ik zou willen maar ja daar hebben we ook geen grip op, heb je de andere problemen ook weer op een rijtje?hoop het voor je want die kun je er niet bij hebben he?!
Ik heb dat ook hoor die week voor de nod dan moet ik hier echt heel vaak zijn en kan ik me niet zo goed meer ervan afsluiten de rest van de maand , oke dat is nog wel te doen maar die laatste week is killing en zo spannend!!

Hou vol he en ik hoop dat we nu wel samen over kunnen naar het juni forum is dat alweer he?

Nou ook bij mij is het een lang verhaal geworden maar dat moet toch kunnen! liefs Chili xx

Crienie, ik ben blij weer iets van je te horen en ook ik heb een druk weekend dus hoop dat ik je snel kan mailen of je hier weer kan ontmoeten hoe is het met mini Crienie alles nog onder controle en het nog voor jullie kunnen houden,het zwangerzijn nieuws??

Succes en tot snel xxliefs Chili xxxx

Hoop snel weer iets van jullie terug te lezen!

Liefs Chili xxx

Terug
Bovenaan