Crienie,Inge,Es en de rest! ben naar de ha geweest!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal!

Nou heb vanmorgen de assistente gebeld om een afspraak te maken, ja,ja eindelijk is het er dan echt van gekomen.

Ik was gisteren ongi geworden en dacht nu moet het er echt van komen en omdat mijn man vrijdag vrij is dacht ik dan kunnen we mooi samen gaan.. was alles al volgeboekt!

Alleen vandaag, donderdag om half 6 was er nog een plekje en daar heb ik dan ook gretig ja tegen gezegd.

We wisten niet of mijn man het zou halen maar 10 minuten van te voren was hij er!!

Ik was best wat nerveus maar de ha vroeg meteen hoe het bij mij zat en ik vertelde dat we bijna een jaar bezig zijn en dat het maar niet lukte, hij vroeg hoe mijn cyclus is en hoe vaak we het doen?! ook normaal gesproken en ik vertelde over mijn ovulatietesten en temperaturen en dat ik alles goed voel ook vaak mijn eisprong etc.

Hij zei nu alles goed lijkt te zijn bij jou waar denk je dan aan? en ik zei, aan het sperma en hij zei inderdaad en dat zullen we dan ook gaan onderzoeken...

Ik was zo blij dat hij dat zei, en er niet moeilijk overdeed dus aan de ene kant opgelucht dat we nu meer gaan weten over het zaad maar aan de andere kant natuurlijk rete spannend en factor 100!! voor de spanning en de zenuwen want nu kunnen we natuurlijk ook rot nieuws hierover krijgen maar daar moeten we maar niet te veel aan denken, positief blijven !!

We mogen nu 3 dagen geen sex hebben dus het zaad moet minimaal 3 dagen oud zijn en dan in de ochtend naar het ziekenhuis brengen en dan een week wachten oh wat zal die week lang duren!!

Mijn man kan pas as dinsdag en dan maar wachten,..... oooooh ik hoop zo dat het goed is en we gewoon geduld moeten hebben en gewoon weer veel moeten gaan klussen, duimen jullie met me mee??!!

Nou ik hoop dat ik volgende week goed nieuws heb hierover het is zo onwerkelijk dat we nu echt bij de ha zijn geweest.

De ha zei verder dat hij eerst dit wil afwachten en dan verder wil gaan kijken hoe of wat! ik heb rond 8 november weer mijn vruchtbare dagen dus ik hoop dat het zomaar raak mag zijn deze maand en ons allerlei dingen bespaart blijven!

Verder wens ik iedereen overal veel succes mee en Inge bericht je me snel over jouw ha bezoek.

Veel liefs van Chili xx

Hoi Chili,

Jee....das inderdaad rete-spannend ja :)
Ik duim in ieder geval voor jullie en hoop dat jullie positief nieuws krijgen!! Weten waar je aan toe bent strakjes zou heel fijn zijn...nu blijf je maar raden waarom het niet lukt en wordt je keer op keer teleurgesteld!!!

Ik denk aan jullie en hoor het wel...sterkte met deze spannende week,

Liefs Kaa

Heu Chili!

We zitten in hetzelfde schuitje!
Mijn man is vanmorgen naar de HA geweest en is ook doorverwezen voor zaadonderzoek. Wat jij omschrijft is heel herkenbaar voor mij! De opluchting dat er onderzoek komt, maar van de andere kant spanning, want negatief nieuws is ook mogelijk....
Daarbij kost het hele medische circuit natuurlijk ook de nodige spanning.

Maar goed, er wordt wat aan gedaan!!!!!! Mijn man moet vandaag nog bellen naar de uroloog voor een afspraak, uds ik weet nog niet wanneer hij terecht kan.
Mijn vruchtbare periode ligt ook half november. NOD=24 november....

Ik denk aan je volgende week. Hou je me op de hoogte? Ik laat nog wat van me horen!

Dikke knuffel,

Ginger

HOI Chili en Ginger,

Jeetje wat spannend voor jullie zeg, maar fijn dat er wat ondernomen wordt, lijkt me. Je wil toch duidelijkheid.
Ik wens jullie veel succes met het onderzoek, en het wachten.
En ook verder een lekker weekje met wat leuke dingen en afleiding.
Doei Tanja

Hi Chili,

Spannend joh......
Ik ga zeker voor je duimen!!!!!

Laat je weten hoe het was.

Liefs Flower

Hoi Chili ! Wat een fijne reactie zeg van jullie huisarts.....Veel succes en ik hoop dat je alsnog vanzelf een + mag zien en anders komt het er echt wel van. Groeten van XXX.

Hoi chilli,ik ga heel hard voor jullie duimen meid!!!!alles zal wel goed zijn,joh,bij de een duurt het gewoon wat langer als de ander.maar je bent wel gelijk van de onzekerheid af.we horen van je,zal aan je denken en heel hard voor je duimen gr manuela

Hallo Chili, Het lijkt me heel moeilijk voor jullie, al die spanning nu.
Soms hoor je wel eens dat iemand toch spontaan Zwanger wordt, net als ze beginnen te dokteren.
Ik hoop voor je dat het allemaal goed is, liefs Zoey uit 0

Terug
Bovenaan