Crienie

A

Anoniem

Guest
Hi Crienie,

Hoe was je eerste werkdag na de vakantie?

Heb nog een berichtje achtergelaten voor je onder jouw berichtje dat je naar mij schreef, klinkt lekker logisch haha bedoel dus jouw laatste berichtje gisteren aan mij.

Liefs Chili

Hoi Chili

Met mijn neefje gaat het zoals het vaak met alle k. patienten gaat, niet echt goed.
Hij krijgt chemokuren en is al zijn haar al kwijt.
(Hij dacht s'ochtends dat de kat zo verhaarde en besefte eerst dus niet eens dat het zijn eigen haar was dat zo kriebelde.)
Het is moeilijk en hard voor een kind.
Hij is opgeblazen en dus nu kaal.
Toen hij de eerste keer thuis kwam riepen een paar Marrokaanse jongens naar hem; he dikke, wat ben je lekker vet geworden en heb je lekker een kale kop?
Hij durfde niet meer naar binnen en mijn broer zijn hart huilde samen met dat van zijn vriendin.
Uiteraard mondde dit uit in een woordenwisseling en toen bemoeide een buurman zich ermee (junkie) en die riep tegen hun ach krijg toch de k. in je lijf!!!
Begrijp jij dat nou?
Ze weten niet wat ze een ander aandoen soms.
Mijn broer heeft toen gezegt tegen mijn neefje; lieverd, ik scheer ook mijn haren eraf (hij had mooie donkere krullen) dan denkt iedereen dat we het samen hebben gedaan voor de warmte....
En hij heeft het ook gedaan.
Zodat de kleine jongen zich niet hoefde te schamen.
Zoals je misschien wel al begrijpt woont mijn broer zijn vriendin in een slechte buurt in Amsterdam.
Het maakt je moedeloos en put je uit.
Het was een roerig weekje.

De kinderen hebben langzaamaan de draad weer opgepakt maar zijn het niet vergeten hoor.

Echt goed dat je het volhoud om niet iedere dag te kijken, maar lees je daarna dan niet alsnog alle gemiste berichten hahhahaa?

Leuk dat je een nieuwe tuin krijgt aangelegd.
Dat is wel echt iets om naar uit te kijken he?

Mijn eerste werkdag was wel indrukwekkend hoor.
Ik had meteen s'middags een gesprek over het contract bij het uitzendbureau. Die werken mij nu tegen helaas.
Dat verhaal krijgt nog een staartje.
Ik heb in ieder geval morgen een gesprek over mijn eventuele contract als het doorgaat met het bedrijf waar ik werk, best eng.

Duim maar voor me,
Misschien tot vanavond xxx Crienie

Hoi Lieve Crienie,

Af en toe snap je niet he dat mensen zo gevoelloos en hard tegen elkaar moeten doen het zou zo mooi kunnen zijn.

Inderdaad wel leuk zo'n nieuwe tuin heb alleen nu ook een tuintje met zand in mijn woonkamer grrr wat een rotzooi brengt dit met zich mee! Mijn man heeft nu 2 dagen vrij en helpt goed mee maar stapt gewoon gezellig met zijn zandvoetjes de kamer binnen!

Wat doet dat uitzendbureau dan dat ze je zo tegen werken?

Ik zal voor je duimen hoor als je morgen dat contract gaat bespreken,
Lukt je best!! succes!

tot morgen,

xxxChili

Ja lekker he?
Zo'n zandbak, en jij maar vegen en zuigen en zo???
Mannen ;-)

Ik heb een vastcontract bij het bureau en kan bij het bedrijf een 6 maanden contract krijgen.
Nu hadden ze bij het UZB. gezegt dat ik als ik werk vond wel een tijdje ertussen uit kon onbetaald en dan na zo'n contract periode weer bij hun terug kon onder dezelfde condities tenzij ik natuurlijk een ander vast contract zou krijgen.
Nu het zover is roepen ze dat dat alleen opging als ik het werk zelf had gevonden en nu willen ze dat ik het aanpak anders geven ze me 1 dags baantjes en rot klussen en willen mijn geld nog meer korten!!!
Letterlijk werd dit gezegt!
Terwijl ik notabene erheen ging om iemand 2 dagen te vervangen en er geeeen vacature openstond voor mijn huidige functie en dat ik die door mijn eigen inzet heb gekregen!
Omdat het zo goed klikt dus.

Snap jij het nog?

xxxCrienie

Ha Crienie,

Nee snap het niet, wat een onzin zeg als je maar 2 dagen via hun daar zou werken dan heb je het toch aan jezelf te danken dat je dit nu zo gaat doen!

Hoe is het vandaag afgelopen met het gesprek, heb je je 'tanden' laten zien hhahah zeg maar dat Chili het niet leuk vind hihi.

Ik lees dus wel elke dag maar...nu maar 1x per dag ..dus dat is al een lichte vooruitgang, en inderdaad ik lees echt alles wat er getypt wordt inclusief de reacties.

Een hele enkele keer als er echt veel staat dan sla ik wel eens een reactie over maar je kunt wel zeggen dat ik goed op de hoogte ben van het r..len en zeilen hier ( weet niet of ik het zo goed schrijf maar je begrijpt het wel he die uitdrukking)

Ik heb de afgelopen 3 weken extra gewerkt omdat mijn collega op vakantie is heb dus elke dag een uur langer gewerkt en dan nog thuis die tuin en zolder...voel het nu wel hoor!
Heb straks weer vakantie nodig denk ik..

Moet nu echt gaan klussen ( mijn ei komt eraan!) maar heb het al 2 dagen uitgesteld stom he maar vanavond moet het er toch echt van komen, hoop ik we zijn alle 2 best moe en ik denk dat mijn ei of 22 of 23 augustus kom dus ben nog wel optijd en daarom stel ik het klussen elke keer uit maar heb al een dag of drie dat slijm dus ik zit nu in mijn goede periode dus ga het nu maar echt doen anders heb ik volgende week spijt dat ik er niet optijd mee ben begonnen.

Nou was ie weer voor vandaag,

groetjesssssss: Chili xx

Terug
Bovenaan