Crisis, Trots en bel oren.....

Hey meiden,

Ben hier ff wat minder geweest en gereageerd maar pppff wat een onrustige 2 weken hebben we achter de rug zeg....
Nu ongeveer 2 weken terug heeft mijn schoonzus per sms laten weten dat ze stopt met oppassen (en nee er was geen vuiltje aan de lucht)
Laten we voorop stellen dat eerlijkheid het langst duurt maar per sms jongens ik kon dat niet hebben hoor.....
Dat vond ze overigens vreemd....nou ja daarna heeft ze het nog gemaakt om afgelopen woe een uur voordat ik ze zou brengen ook weer per sms af te zeggen want ze had zo'n hoofdpijn maar kon me daarna nog wel 5 keer bellen en 3 sms-en sturen!!!???
Nou ja alles bij mekaar opgeteld zijn we er nu ook wel klaar mee.....
Het contact is niet meer wat het geweest is en zal het ook niet meer worden....
Het was de afgelopen 2 weken gewoon ff niet leuk het heeft er behoorlijk in gehakt moet ik zeggen maar goed.
We zijn op zoek gegaan naar iemand die op onze kanjers wil passen 2 keer in de week voor 3 uurtjes want meer hebben we niet nodig.
Nou dat blijkt ook nog een hele uitdaging te zijn heb zelfs al te horen gekregen van een gastouderburo dat ze deze "zorgvraag"niet met enthousiasme aannemen en er zeker geen uitdaging in zien. Moest me maar eens realiseren wat dat allemaal wel niet ging kosten voor hun en hoeveel tijd er wel niet in ging zitten.
Als ik meer ging werken wou ze er wel over denken!!!
Nou is dus afgeschreven en zo na heel wat bel uren en morgen een intake gesprek waarin we onze wensen enz mogen laten weten kwam ik vanmiddag op internet via google een adres tegen hier een paar straten verder op en zij bied zich aan als gastouder.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gebeld en ze zei gelijk dat wil ik wel doen lijkt me heel erg leuk....was maar goed dat ik op een stoel zat........ Woe morgen heb ik bij haar een intake dus ben heel benieuwd als mijn gevoel goed is neem ik floortje ook mee.
Jochem neem ik denk ik maar gewoon mee en dan zullen we eens zien!
Tot zover de crisis en beloren haha

Verder zo trots op ons smulpaapje hij doet het zo goed. Hij rolt nu overal naar toe en kan op zijn buik rond draaien op de speel mat haha zo leuk komt ook al wat vooruit dus zal niet lang duren voordat tie het tijgert denk ik.
Verder hebben we de voeding voor hongerige baby's toch om kunnen zetten naar standaard en sinds vandaag nog maar 2 flessen van 180!
Nu wil ik bij de boterham 's middags gewone melk geven of moet ik dan soya melk geven?!
Wat is de beste keus (floortje drinkt namelijk geen melk en ik alleen k-melk maar dat lust de kleine man niet)
En ja ik weet dat ze het een beetje afraden maar ik wij dronken thuis allemaal vanaf onze 7 mnd melk of k-melk en zijn ook groot geworden dus ja.

Nou dat was het weer ff vanaf nu ben ik er weer wat vaker heb het ook wel gemist......

liefs louise

Hallo Louise.
Ik hoop voor jou dat de Gastouder aan jou wensen voldoet en kan snel regelen.
Als jij geen oppas heeft,en moet naar jou werk.ik kan best doen hoor!
In woon in Tilburg-reshoof.mocht zijn echt nodig .
Juliaan zal leuk vinden om met een vriend te spellen jajaja.

succes! Emi

inderdaad hebben de meeste gastouder bureau's een minimum aantal uren per maand. zodat het gastouder bureau de gast ouder kan verzekeren van een vast inkomen. jaja, ik heb ook een gesprek gehad hihi.

ik hoop dat er een mega klik is tussen jou, je kids en de gast ouder dame in spe.
zou ideaal zijn.

hier raden ze gewonen halfvolle melk pas aan vanaf een jaar. maar jah, ooit was er geen nutrilon, en wat dronken de kindjes toen!!??

leuk dat jochem zo goed kan break dancen, hihi, rondjes draaien op de speelmat. zie t al voor me.

groetjes smooty

Terug
Bovenaan