Crocs maat?

Cissy, Annemieke... of wie heeft ze ook al gekocht.

Welke maat hebben jullie genomen? Stijn heeft net schoenmaat 22. Hoe vallen die Crocs?

En welke zitten dan het beste? Die met dat stoffen randje of maakt het niet uit?

dankdank dames!

iris heeft zonder schapenvachtje of wat dat is, wat er in zit.
ze heeft roze maat 24 zijn iets te groot.
maar kan er goed op lopen.
dus kun je misschien beter 23 bestellen.
of effe passen in de winkel.
iris heeft  de orginele croqs kado gekregen van mijn werkgeefster.
groeten petra

Lukas heeft schoenmaat 22/23 en ik heb croqs maat 6/7 voor hem besteld. Ze passen, en hij kan er goed op lopen, maar toch vind ik ze eigenlijk net een maatje te groot, ook omdat ik ze dus als waterschoentjes wil gebruiken.

Ik ga binnenkort dus een keertje naar de croqs winkel in de farenheitstraat (Den Haag) om te kijken wat ze nog meer hebben en of een maatje kleiner niet beter is.

Annemeiek

thx, ik ga toch maar naar de winkel om te passen. Op de dr. Lelykade in Scheveningen zit er ook één... is iets makkelijker parkeren. Dacht ook dat ze wel handig zijn voor vakantie en waterpret (drie keer raden waar ik met hoofd zat).

Heel verstandig om ze even te gaan passen. Ik had ze dus ook bijna besteld via internet, maar had er niet zo'n  goed gevoel bij. En aangezien wij afgelopen zaterdag in Amsterdam waren ben ik daar even de Croqs winkel in geschoten en gelukkig maar dat ik ging passen. Milan heeft schoenmaat 24 en heeft croqs maat 6/7.
Succes met passen !!

Jolanda

Terug
Bovenaan