Cryo terugplaatsing wie praat ermee?

<p>Dag dames,</p><p>na 13 maanden geleden te mogen bevallen van een prachtig meisje, gaan we voor onze twee dmv ivf cryo. </p><p>De afgelopen jaar ben ik niet meer aan de pil geweest en heeft het niet mogen lukken om toch op de natuurlijke manier zwanger te worden. </p><p>Vandaag voor de echo naar het ziekenhuis geweest en net het telefoontje gehad dat we door mogen. Vanavond ovitrelle spuiten en wanneer alles meezit dinsdag een terugplaatsing. </p><p>Zijn er nog meer dames in het zelfde schuitje.</p><p> </p><p>liefs </p>

Hi Happy s,
Yes, Iam in your boat ;-)
Precies een week geleden cryo terugplaatsing gehad, zondag mag ik testen. Super spannend natuurlijk. 
Het is voor ons het eerste kindje. Helaas hebben eerdere behandelingen niet geleid tot een voldragen zwangerschap. Vandaag een flinke dip dag en ik wil heel graag testen om de zekerheid te krijgen. Ik heb wel symptomen,maar die wisselen en zijn de ene dag sterker dan de andere dag. Toen ik vanmorgen symptomen opmerkte die ik normaal voor mn menstruatie heb, had ik het even helemaal gehad. Net las ik bij een ander topic dat een fertiliteits arts tegen die persoon zei dat je zwanger bent tot het tegendeel bewezen is. Daar maar aan vasthouden dan.
Succes met de ovitrelle! Overmorgen terugplaatsing dan?

Hoi hoi,
Ik heb zelf wel in de malle molen gezeten, maar ben nooit verder door gegaan. Wij hebben in een Clomid traject gezeten.
Maar dat even terzijde..
Ik reageer omdat ik een ieder van jullie een hart onder de riem wil steken en het bijzonder moedig en dapper vind dat jullie dit allemaal doorstaan. Omdat ik inmiddels weet wat de wens naar een kindje met je kan doen.
Graag wil ik jullie heel veel liefde en kracht wensen.. en op korte termijn een positieve test en een mooie zwangerschap!
Dikke knuffel, Siska

Hoi zomermeiske,
 wat kan dat langs duren dat wachten en die spanning he bah! Bij ons eerste kindje was ik er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden precies alles tekens die ik normaal bij een menstruatie heb. Die bloedtest was voor mij alleen maar een formaliteit, toch was het raak. Hopelijk heb jij dat geluk ook ik zal voor je duimen! 
Mij heb dinsdag de terugplaatsing in natuurlijke cyclus, ik keek er ook van op dat ik vandaag al moest spuiten schijnt te maken te hebben met Hg waardes in de bloed. 
@siskabo hoe oud ik he kindje nu? Dank je wel voor je lieve berichtje 

Hoi Happy S
Wij hebben inmiddels een zoon van 3.5 jaar.
Daarna een clomid traject ingegaan met een miskraam tot gevolg. Heel verdrietig.
2 keer op de hartbewaking gelegen omdat mijn hart af en toe een paar tellen stil ging staan.
En eind Maart dit jaar kwamen we erachter toch zwanger te zijn van ons 2e kindje. 
Ik vind julie zo dapper en moedig, 
het is alles behalve makkelijk.
Ik heb geen ervaring met IVF en Cryo, maar heftig vind ik het wel.
Zorg goed voor jezelf! Ik duim voor jullie allemaal!
Nogmaals heel veel liefde en kracht gewenst!
Dikke knuffel, Siska.

Hallo dames, 
wij Zijn nu bezig aan onze 2e poging ivf/icsi. We hebben in onze eerste poging 4 mooie embryo’s gehad, maar helaas geen enkele terugplaatsing heeft geleid tot een zwangerschap! 
We zijn nu weer bezig met de spuiten voor de 2e punctie! Dinsdag weer op controle om te kijken of we mogen starten met de gonal-f. En hopelijk sn snel daarna de punctie! (Daar zie ik wel tegenop) maar alles voor een kindje!! En hopelijk weer een paar mooie embryo’s, waarvan ze leiden tot een zwangerschap!! 
Ik snap dus al jullie emoties! En de drang om te testen! Ik heb zelf al eens eerder getest, maar als je wel zwanger zou zijn en je hebt nog niet genoeg hcg krijg je een vals negatieve uitslag. Bij mij is hij negatief gebleven die test, maar je voelt je er alleen maar slechter door. Bij de laatste terugplaatsing was ik zelf bang om te testen. Bang voor weer een teleurstelling. Helaas was dat ook zo! Maar nu weer met goeie moed verder! Hou allemaal de moed erin! 
Lieve Groetjes!! 

Terug
Bovenaan