Cryo terugplaatsing

<p>Hoi dames, </p><p>Wij willen graag voor een 2de kindje gaan via icsi. We hebben nog embryo’s in het amc.. </p><p>nu 1 dec eerste gesprek met de arts. Wie heeft er ervaring met het terug plaatsen van een cryo en hoe lang heeft het traject geduurd? Vanaf eerste gesprek tot zwangerschap.. </p><p>Hoor graag verhalen van jullie </p><p>groetjes</p>

Ik heb via IVF een cryo teruggeplaatst gekregen. In september eerste gesprek. Oktober/november 1e terugplaatsing die mislukte. December even overgeslagen ivm alle drukte. Toen in januari de 2e terugplaatsing gehad en daarmee zwanger geworden. 

Bij ons ging het allemaal vlot. Na de intake konden we de maand erop starten met terugplaatsing. Zal vast verschillen per ziekenhuis hoe lang de wachtlijst is. Misschiej nu ook wel langer door Corona?

Hoi,

Ik ben van 2 e cryo zwanger geworden maar dat werd helaas een miskraam en toen van 4e cryo weer en dat gaat super goed! Duurde in totaal half jaar denk ik!

Succes!

Spannend! Ik heb gister mijn ovitrelle spuit gezet en woensdag 2 december een ceyo teruhplaatsing voor me 2e kindje. We hebben nog 8 cryos in de vriezer dus ben benieuwd. Wij zijn in september op gesprek geweest. En door een wachtlijst door de corona deze maand pas aan de beurt. 
Heel veel suc6 de aankomende periode!!
Liefs nicole 

Hoi Nicole, 
bedankt voor je berichtje! Spannende tijd weer hé? Hopen dat gelijk de eerste cryo blijft plakken! Wij hebben er nog 6 in de vriezer, dus kansen genoeg. 
hoelang hebben jullie over jullie eerste kindje gedaan? 

leuk om ervaringen uit te wisselen 
groetjes 

Terug
Bovenaan