Cryo terugplaatsing

Ik heb een 5 daagse cryo terugplaatsing gehad op 27 oktober, ik heb vandaag getest 7 dagen later dan de tp en die was negatief... ik mag eigelijk 9 november testen, moet ik de hoop nu op geven of zit er nog een kansje in dat ik toch nog positief test? Zo stom dat ik zo vroeg getest hebt echt een dikke domper ...
 
Zoooo herkenbaar ?. Heb ik ook gedaan... Geeft zoveel onzekerheid allemaal. Je moet vooral doen wat goed voelt! Ik heb het icsi traject in Heinsberg gehad. Hun advies was 10 dagen na terugplaatsing testen. Laatste keer was bij mij ook een 5 dagen oude cryo terugplaatsing. Heb toen na 7 dagen met een streepjes test getest... Die was negatief. Dag later een test met weken indicator en die gaf aan 1-2 weken zwanger ?
Wat ik er in ieder geval van heb geleerd is dat ik altijd een zwangerschapstest met weken indicator gebruik. Van die streepjes wordt je alleen nog onzekerder.
Zit nu op moment in de 5de week.... En het blijft spannend. Doe nog steeds af en toe een test of de weken indicator nu ook oploopt. Zo heb ik voor mijzelf een bevestiging dat mijn hcg ook stijgt zoals het hoort.

Heeeeel veel succes ??
 
Oh dat geeft mij gelukkig wel weer een beetje hoop!!! Zo zenuwslopend die wacht weken ik had met 5 dagen getest en dan nu met 7 dagen met de kruidvat 2v5 allebij hartstikke negatieve, ik hoop zo dat het ons gegeven is en ik dinsdag toch nog een positieve test mag hebben...
 
Terug
Bovenaan