Cryo tp, zwanger 5 weken en bruinverlies

Hoi Meiden,

Wie herkent dit? Ik heb een cryo tp gehad (voor het eerst in een kunstmatige cyclus). Ik heb mooie oplopende duidelijke positieve zw testen gehad en zou nu 5+ weken zijn. Gisterenmiddag had ik nog een test gedaan, omdat ik voor mijn gevoel iets minder last had van kwaaltjes. Daar verscheen het teststreepje al eerder als de controle streep, dus opluchting (ondanks dat ik weet dat dit niets hoeft te zeggen). Alleen had ik gisteren ineens aan het eind van de dag wat bruinverlies. Ondanks dat ik dus nog de progynova en cyclogest gebruik. Het maakt mij heel erg onzeker. Mijn eerste echo staat over een ruime 2 weken gepland, maar heb al wel een verzoek gedaan voor een vervroegde echo.
Ik weet dat het verder gewoon afwachten is, maar dacht misschien herkent iemand dit en heeft hier een positief verhaal over.
 
Ik heb bij mijn laatste zwangerschap echt helder rood bloed verloren dat het er uit stroomde en met de ambulance naar het ziekenhuis ben gebracht.
En alles is goed gekomen nu een gezonde dochter van 5 jaar.
Dus het wil echt niks zeggen.
 
 
Hi Zwindo, 
Ja hier een positief verhaal..
Een paar dagen nadat ik positief testte van een cryo had ik helderrood verlies. Terugplaatsing was bij mij ook in een kunstmatige cyclus geweest en ik gebruikte progynova en utrogestan. Heb toen een vervroegde echo gekregen, maar moest daar nog bijna een week op wachten omdat het anders te vroeg zou zijn om überhaupt iets te zien. Ondertussen bleef het gewoon doorbloeden, niet zoveel als een menstruatie, maar echt wel meer dan een paar druppels. Vreselijk dat wachten, ik was er echt van overtuigd dat het mis was.
Maar het is dus goed gegaan, eerste echo was een vruchtzakje met dooiertje te zien en verder geen bijzonderheden. Ik denk 1,5 week later een kloppend hartje en op dit moment ligt er een gezond mannetje van bijna 3 maanden in mijn armen te slapen.
Ik herken je nog van de dames die wat langer wachten en hoop echt heel hard met je mee dat je binnenkort een goede echo hebt! 
 
Terug
Bovenaan