Cryoterugplaatsing

Hey meiden,

Wie van jullie heeft er een positief verhaal over cryoterugplaatsing (zwanger geworden)?

Onze 1e IVF is helaas mislukt. Nu liggen er nog 12 embryo's in de vriezer en wij gaan voor cryoterugplaatsing. Aangezien de kans om zwanger te worden lager ligt dan bij "verse" embryo's zijn er natuurlijk wel mensen die zwanger worden na cryoterugplaatsing. Die verhalen zou ik graag horen.

Groetjes Wijstje.

Hallo Wijstje,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar nog niet meegeschreven.
Zal me binnenkort wel even voorstellen.
Ik wilde je even laten weten dat er op de site van zwangerschapspagina een onderwerp is mbt cryo ´s. Het staat bij het onderwerp vruchtbaarheidsbehandelingen. Hoop dat je het kunt vinden.
Gr. Astrid

Hallo Wijstje,

Ik heb een "cryo-succes" verhaal voor je.

Ik ben in 2006 zwanger geworden van een cryo terugplaatsing, en in 2006 ook bevallen van een gezonde dochter.

Ik had niet zoveer embryos als jij, in totaal 3.  nadat er 1 terug geplaatst was zijn er 2 ingevroren. Helaas liep die poging op een teleurstelling uit. en na  2 maand dus voor de cryo    en zijn ze ook allebei terug geplaatst. 1je heeft het dus "gered".

Ik wens je heel veel succes!

groetjes
Maple

Hey meiden,

@Astrid, bedankt voor je tip, ik ga daar zeker even kijken.

@Maple, bedankt voor je positieve verhaal, dat geeft de mens toch weer hoop. Jij hebt zo te lezen na de mislukte IVF poging een rustmaand gehad. Ik wil in principe doorgaan, hopelijk maakt dat niks uit, heb morgen gesprek over hoe en wat.

Groetjes Wijstje.

Terug
Bovenaan