CTG + controle bij de gynaecoloog

Moet nog steeds elke week voor CTG en onderzoek naar het ziekenhuis..... ben er een halve dag mee bezig. Met ons kindje gaat alles goed :) Ik ben er eigenlijk al wel klaar mee...... slaap slecht, hou vocht vast, soms rugpijn en veel last van harde buiken. Volgende week krijg ik misschien te horen of ik wordt ingeleidt....... Ons kindje weegt nu 2770 gram...... en heeft lange benen?????

is inderdaad niet fijn dat je zo vaak naar het ziekenhuis moet maar wel goed dat het zo goed in de gaten gehouden wordt hoe lang ben je nu zwanger ik had een groeiecho met 36 weken was de kleine ongeveer 3200 gram al dus eenflinke

oohh ik heb er ook last van... slapeloze nachten.. opgewollen voeten.. last van mijn onderrug... en ik ben op dit moment 36w en 2 dg.. en onze ukkie weeg 2800 gram... en heeft ook lange benen... en ben het eigenlijk helemaal zat... haahahahahah succes met de laatse loodjes...

ja de laatste loodjes he ;) wel goed dat ze de groei zo in de gaten houden!

ik ben nu 37+1, anderhalve week geleden werd de kleine op 3 kilo geschat en liep ie een dikke week voor op de groei. slapeloze nachten komen en gaan, hebben meer te maken met het gesnurk van mijn man dan met de dikke buik. wel last van m'n rug zo af en toe, maar helemaal geen last van vocht gelukkig. heb ook nog geen nieuwe striae, alleen datgene wat ik van m'n oudste heb overgehouden.

ik mag eigenlijk niet klagen, maar ben er wel heel erg aan toe om te bevallen haha!

Terug
Bovenaan