CTG en echo.

hallo dames,
hier weer een update!
vandaag bij de ctg was de kleine wat beter. het hartje had mooiere uitschoten dan afgelopen dagen. alleen bewegingen? nee dat deed ze bijna niet.
bij de echo vertelde de verloskundige me dat het vruchtwater niet is veranderd en ze niet gegroeid is.
alleen het hoofdje en de beentjes lopen goed met het aantal weken.
het vruchtwater hoort tussen de 8 en 25 te zitten. het zit bij mij op 11. de verloskundige noemde het krap. en later vertelde de gynaecoloog dat het ruim voldoende is.
het is niet fijn dat ze elkaar en zichzelf zo tegen spreken!
de gynaecoloog vond het te vroeg voor inleiden. maar interesseerde het helemaal niet wat wij zeiden. we konden praten wat we wilde maar hij negeerde alles. hij liet ons niet eens uit praten.
daar was ik niet blij mee. en met mijn pdd-nos brengt dat nogal veel problemen mee!
ik heb vanmiddag naar het ziekenhuis gebeld dat ik deze afspraak wil herhalen met een andere gynaecoloog.
krijg nu een vrouw!

morgen dus gesprek en in de middag CTG.
zaterdag CTG
en dinsdag CTG en echo.

de 1e gynaecoloog die ik dinsdag had vertelde dat als er vandaag geen verschil in zat dan gingen we het over inleiden hebben. omdat ik zaterdag toch 37 weken ben.
ik volg het allemaal niet meer hoor!

Ja daar zijn die mensen goed in elkaar tegenspreken om soms moe van te worden!!
Maar laat je niet op je kop zitten hoor...Ik vind dat je dat goed hebt gedaan om gelijk te bellen en een nieuwe afspraak te maken. Sterkte

ik ben helemaal niet gerust gesteld door deze gyn.
voel me er niet fijn onder. en heb ook nergens zin in.
dalijk ook uit gemak een broodje eten want krijg niets binnen..
huisarts mocht niet te veel zeggen maar vond ook dat het vruchtwater veel te weinig was.
en zei ook dat als de kleine vind dat er te weinig vruchtwater is kan deze zelf de weeën op gaan wekken

Wat goed van je dat je een nieuwe afspraak hebt gemaakt met een andere gyn.
Het is nu allemaal al spannend genoeg zonder verwarrende uitspraken. Weten ze in het ziekenhuis wel dat de PPD-NOS hebt? Anders is het denk ik wel goed dat ze hier van op de hoogte worden gebracht. Ze kunnen hier dan rekening mee houden bij de gespreksvoering.
Maar wel fijn dat je meisje nu een betere hartslag hebt. Weer heel veel sterkte !!
groetjes Judith

Goed dat je een afspraak hebt gemaakt met een andere gyn.. hoop dat deze je meer kan geruststellen... snap heel goed dat deze dat niet gedaan heeft...

als het vruchtwater tussen de 8 en 25 moet zitten en je zit op 11 is dat idd niet heel veel.... maar nog wel genoeg...

Hoop dat het morgen weer beter gaat... met de andere gyn....
Sterkte en rustig aan meid... en is er iets gewoon weer bellen!!!!!!!

Liefs anneke

Ik neem mijn petje voor je af hoor!!!
Goed gedaan......maar balen dat het nodig is zo voor jezelf op te komen.
Raar dat ze elkaar tegen spreken neem aan dat ze alles toch in je dossier hebben gezet?
Hoop dat je morgen in ieder geval gerustgesteld gaat worden op welke manier dan ook!
Hou ons op de hoogte he.

Liefs louise

Goed gedaan inderdaad....je moet in ieder geval goed weten waar je aan toe bent.

Ken het heel goed...gyn's spreken elkaar hier ook vaak tegen. Bij Elias was het zo erg dat de een me opnam om in te leiden en de andere me de volgende ochtend weer naar huis stuurde...gek werd ik daarvan!!

Maar goed, als het kan is het natuurlijk beter als je kleine meid nog een weekje blijft zitten, maar dan moet je wel helemaal zeker weten dat er niks mis kan gaan natuurlijk. Succes morgen en indd.. het is vast handig om ze te vertellen dat je PDD-NOS hebt en wat dat betekent in communicatie enz..
Sterkte meissie!!!!!

Liefs Annemiek

Terug
Bovenaan