CTG en echo.

hallo dames,
vandaag was de ctg veel mooier!
een lekkere onregelmatige hartslag!
precies zoals het hoort te zijn dus ben er trots op!
kleine had 's ochtends al de hik gehad dus tijdens ctg niet veel beweging.

de echo was niet zo mooi.
ben weer vruchtwater verloren...
zoals ik vertelde hoort het tussen de 8 en 25 en het zit nu op 10. dus hoop dat het niet verder daalt!
ze gaan nog niks ondernemen omdat de groei wel mooi blijft. en omdat ze al helemaal ingedaald is.
ben ik 39 weken dan gaan ze me wel inleiden.
dus voor mij nog hooguit 1,5 week!

Hoi kelly,

Wat fijn voor je dat de ctg nu veel beter was, dan ben je gelijk weer n beetje gerust gesteld he. De echo is op t laasts nooit zo mooi heb ik me laten vertellen maar je weet nu in ieders geval dat je meisje t goed maakt. Hoop voor je dat je geen vruchtwater meer verliest, en dat ze snel komt. Nog even volhouden.

Gr priscilla

Ha Kelly, Wat fijn dat de ctg er veel beter uit zag. Goed nieuws dus, en keurig ingedaald, een keurig meisje! Je mag van mij ontzettend trots zijn en niet alleen op de ctg. Het zijn voor jou nou niet bepaald leuke weken en ondertussen hou je het toch maar vol! Dus petje af!
Ik denk dat er inmiddels heel wat dames hier dagelijks speciaal ff komen lezen hoe het met jullie gaat.
Nog heel even volhouden.
Groetjes Judith

dankje judith :)
ik ben ook heel trots op mezelf...
en mijn vriend is dat ook op mij.
want welke meid van 17 kan zoveel vertellen over wat ze heeft meegemaakt?
het is nu zowiezo wel zeker dat ik voor mijn verjaardag nog beval!
dus niet 11 maart jarig en 12 maart uitgerekent
maar definitieve datum krijgen we hoop ik volgende week

Fijn dat het er nu allemaal beter uitziet hoor!
Hopelijk blijft je vruchtwater tot week 39 acceptabel en heeft jullie meisje het ook nog fijn.
Komt goed..............houd de moed erin hoor.

Liefs louise

Fijn dat de ctg nu goed was... das wel een hele geruststelling... hoop dat je nog voldoende vruchtwater houd om de 39 weken te halen...
en dat ze je gewoon goed in de gaten houden is ook fijn!

Hou ons op de hoogte! we zijn allemaal nieuwschierig...

Liefs Anneke

Ojah niet vergeten....... rustig aan doen!!!

Terug
Bovenaan