ctg gehad

En ja de 3de van deze week, alleen nu 1u en 17 minuten, beetje lang maar ja soms vergeten ze wel eens iemand....

echo, bloeddruk, bloedwaarde en urine waren goed dus nu mag ik maandag weer

wel heeft hij getoucheerd en er zit wat vooruitgang in als je het vergelijkt met woensdag al is het maar een inimini beetje.... half week, hopelijk reageert mijn baarmoedermond hierop en komt ze vanzelf....
anders maandag wederom CTG en dan weer toucheren / strippen..... en de datum afspreken voor evt inleiden.

moet eerlijk bekennen dat hoe langer ze blijft zitten hoe relaxter ik ben, voel me erg goed op het maagzuur na. en ik heb af en toe wat hoofdpijn en vingertjes en teentjes worden wat dikker maar zit heerlijk in mijn vel....

gek he......

Vergeten? Waarom lees ik vaker dat vrouwen die aan de ctg liggen gewoon worden 'vergeten'...

Gelukkig voel je je steeds beter, da's straks wel zo leuk terug kijken op de zwangerschap denk ik! Duim voor je dat de baby dit weekend komt, en anders gaan we maandag gewoon gezellig samen strippen hahaha.

@cinderella ik was miniminiwelp dus vandaag uitgerekend :)

@BJ (kort het ff af hoor hahaha) ja gaan we voor maandag, moet je in het reinier? en zo ja hoe laat zou wel toevallig zijn als we elkaar daar zien he

Strippen doet m'n vk gewoon dus ik hoef niet naar het ziekenhuis. Maar als ik voor de bevalling alsnog naar het ziekenhuis zou gaan om wat voor reden dan ook, ga ik naar het Reinier. Dus als we nou afspreken dat we allebei dit weekend gewoon gaan bevallen, wie weet zien we elkaar dan op de kraamafdeling :p

Terug
Bovenaan