Ctg gehad...

Gisteren heb ik een ctg gehad. Gyn wilde gezien mijn voorgeschiedenis graag een hartfilmpje dus dat hebben we gister gedaan. Alles was goed en er waren een serie harde buiken te zien ( zag ik zelf ook wel aan t getal wat omhoog ging haha) maar ik voel de meeste niet. Kleine heeft t nog prima naar zijn/haar zin en er zit geen regelmaat in de harde buiken. Voorweeen werd er gezegd dus ik vind t prima maar goed dan kan t vandaag beginnen maar ook nog 3 weken duren en is er dus nog niks van te zeggen en dat snap ik ook wel.

We wachten het dus gewoon maar af en we zien wel wanneer de kleine denkt ik kom er maar ns uit. Maar liever niet deze week haha heb donderdag, vrijdag en zaterdag verjaardagen ( waar ik miss niet eens heen ga) en ik vind t leuk als mijn kleintje zijn of haar verjaardag moet delen met een ander haha. Volgende week mag wel dan heeft mijn zoon vakantie dus kan ie er veel van genieten maar ik heb zelf t idee dat ie de 29ste komt want dat is net een datum voor ons haha.

xx

hahaha nog zoeen die hoopt op een schrikkelkindje?

bij ons kan het alle kanten opgaan dus idd ook schrikkeldag
maar aangezien ik volgende week jarig ben,,,,,,,
het kan dus echt vanalles worden.

als de kleine maar komt, ik ben het zo zat nu

Super dat je ctg wel goed was, maar word je niet juist ngo kriebeliger dat je weet dat de voorweeen begonnen zijn maar niet weet wanneer het doorzet?
Ik ben wat dat betreft echt een ongeduldje

Groetjes Sabine

nou van mij mag tnog wel ff blijven zitten hoor.. ben nu nog maar 33 weken en als ze te vroeg zijn zit je weer met ellende in zon ziekenhuis

Fijn dat alles goed is!! Nu op naar de bevalling! Laat maar komen die weeën hihi. Ik heb 2 data waarop ik liever niet beval. De 22e en dus de 29e. Voor de rest maakt het niet uit.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan