Gisteren heb ik een ctg gehad. Gyn wilde gezien mijn voorgeschiedenis graag een hartfilmpje dus dat hebben we gister gedaan. Alles was goed en er waren een serie harde buiken te zien ( zag ik zelf ook wel aan t getal wat omhoog ging haha) maar ik voel de meeste niet. Kleine heeft t nog prima naar zijn/haar zin en er zit geen regelmaat in de harde buiken. Voorweeen werd er gezegd dus ik vind t prima maar goed dan kan t vandaag beginnen maar ook nog 3 weken duren en is er dus nog niks van te zeggen en dat snap ik ook wel.
We wachten het dus gewoon maar af en we zien wel wanneer de kleine denkt ik kom er maar ns uit. Maar liever niet deze week haha heb donderdag, vrijdag en zaterdag verjaardagen ( waar ik miss niet eens heen ga) en ik vind t leuk als mijn kleintje zijn of haar verjaardag moet delen met een ander haha. Volgende week mag wel dan heeft mijn zoon vakantie dus kan ie er veel van genieten maar ik heb zelf t idee dat ie de 29ste komt want dat is net een datum voor ons haha.
xx
We wachten het dus gewoon maar af en we zien wel wanneer de kleine denkt ik kom er maar ns uit. Maar liever niet deze week haha heb donderdag, vrijdag en zaterdag verjaardagen ( waar ik miss niet eens heen ga) en ik vind t leuk als mijn kleintje zijn of haar verjaardag moet delen met een ander haha. Volgende week mag wel dan heeft mijn zoon vakantie dus kan ie er veel van genieten maar ik heb zelf t idee dat ie de 29ste komt want dat is net een datum voor ons haha.
xx