• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

@CU2Heleen1

Hoi CU@Heleen1,

laatst heb ik een berichtje neer gezet waarin ik vroeg of jij wilde zeggen welk gedichtje jullie op het geboortekaartje gaan zetten. Je hebt hier niet op gereageerd. Ik hoop niet dat dat is omdat je me erg brutaal vind of zo. Ik bedoelde het helemaal niet vervelend, ik was enkel maar geïnteresseerd.

Hopelijk ben je dus niet boos op me!!!

Ik heb lang niet al jullie berichtjes gelezen, maar ik meen dat het jou niet voor de wind is gegaan de laatste tijd, heel veel sterkte!!
 
Ik had hier inderdaad nog niet op gereageerd. Sorry. WAs eigenlijk niet echt met het geboortekaartje bezig... meer over info over de pre-eclampsie e.d.

Ik heb nu meerdere gedichtjes in het bestandje staan. Mijn man zegt: 'je wilt anders toch nog misschien weer wijzigen met je hormonen... dus we kiezen dan wel, als we het toch moeten doorsturen naar de drukker.' Dus tsja, tot zover het geboortekaartje.

vind het niet erg hoor dat je het nog vraagt. :)

We zijn ook al bezig met de doopdienst. a.s. dinsdagavond daar gesprek over met de dominee + ouderling. Stond onder voorbehoud, maar kan ik gelukkig definitief maken. Want alles is sinds vanmorgen weer goed! Mag gewoon weer terug naar mijn eigen verloskundige! :)

In de berichtgeving zat wel een lichte ondertoon om niet te veel te gaan doen... goed uit te rusten... want stel je voor dat het gebeurd, dan moet je uitgerust zijn.

Ik zal je na de bevalling wel het gedichtje hier plaatsen... ;) Of op welk gedeelte kan ik jou vinden?
 
Terug
Bovenaan