cup a soup

Haha, volgens mij heeft iedereen van die gekke dingen...
Cup-a-soup is zeker niet ongezond hoor, alleen idd veel zout. Dus als je er gewoon lekker veel water bij drinkt, is er weinig aan de hand. Welke smaak is je favoriet? Hier op het werk is de heldere kip niet aan te slepen. Zelf vind ik asprege heel lekker.

nee heldere vind ik niet zo lekker ik heb thuis kerrie asperge en champignonnen hihi heerlijk man.
ja op het werk hebben we die goedkope zeg maar meer bilion die zijn ook zout man

gr

quote: patricialut schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2007 22:28:14'));

hoi hoi

ik heb een vraag ben de laatste tijd echt verslaafd aan cup a soup eet er wel 3op een dag kan dit kwaad of niet wie kan me helpen

gr patricia

woooooww wat stout van je haha  

Als het bij een zwangere vrouw daarbij bleef was iedereen happy volgens mij, 3 is helemaal niet veel, en zout valt bij sommige smaken wel mee hoor.

Tuurlijk kan dat geen kwaad, gewoon lekker je cup a soup nemen zolang je er niet aan 10 ofzo per dag zit zit het wel snor!

hoi hoi,

hier nog een cup a soup verslaafde.
zolang je geen hoge bloeddruk hebt maakt het volgens mij niets uit.
ik eet ook zo'n 3 koppen per dag en mijn bloeddruk is goed, dus gewoon lekker doen.

groetjes kwinty.

Bij een vriendin van me hadden ze het afgeraden (in 't ziekenhuis), maar dat zal inderdaad wel geweest zijn als je meer dan met mate eet, en daarbij  kreeg zij zwangerschapvergiftiging later wat de boel wat vervelender maakte.
Ikzelf heb ze bij m'n eerste zwangerschap ook regelmatig gegeten en dat is helemaal goed gekomen.
Ze zouden daar bij unox eens moeten weten.... Al die zwangere cup-a-soup verslaafden... :D

Terug
Bovenaan