Curanal

Hoi,

Wie heeft deze kuur gebruikt? Hoelang duurde het voordat je zonder pijn naar het toilet kon?
Het is een week erg goed gegaan maar ik ben bang dat ik nu een terugslag heb.

Is er ook iemand die het in combinatie met borstvoeding heeft gegeven? Ik heb het gevoel dat Mika toch ook wat binnen krijgt.

Groetjes

Hoi Pebbles,

Ik heb via de verloskundige Curanol tabletten en zalf gekregen. Het schijnt goed spul te zijn.In de bijsluiter staat bij mij dat je het met een gerust hard kan gebruiken bij zwangerschap en borstvoeding. Ik slik en smeer nu al drie weken. De eerste weken had ik helemaal geen last maar sinds vorige week is naar de wc gaan niet echt een pretje. Ik heb ook vaseline lodocaine creme. Deze creme verdoofd een beetje. Deze creme schijnt ook niet schadelijk te zijn als je borstvoeding geeft(mijn vriendin is apothekersassistente, heb ik even nagavraagd). Laten we hopen dat we snel weer gewoon naar de wc kunnen.
groetjes

hoi hoi ook ik heb het gebruikt tijdens de zwangerschap en ook daarna,het kan absoluut geen kwaad, ik werk zelf bij een drogisterij en weet daarom ook waar ik `t over heb.
Na de bevalling had ik zulke grote aambeien dat zelfs de verloskundige en de ervaren kraamhulp er van schrokken,die begonne al over een chirurgische ingreep, niet dus, ik hen de curanal zalf en pillen gebruikt en was er met 20 dagen vanaf (de juiste hoeveelheid die de kuur bevat)

heel veel succes en sterkte

groetjes Sylvi

Terug
Bovenaan