curettage achter de rug....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Afgelopen maandag moesten we naar het ziekenhuis voor een gesprek over hoe de curretage zou gaan verlopen dinsdagochtend. Ik verloor sinds zondag veel bloed en maandag leek het er op dat er ook vanzelf weefsel af kwam. Omdat we toch naar het zieknhuis moesten 's middags hebben we even afgewacht. Helaas was het nog niet vanzelf los gekomen. De gyn. vond het beter om me niet te laten wachten tot de volgende dag en ik mocht diezelfde middag gecuretteerd worden. Er viel echt heel veel van me af toen ik wist dat het snel zou gebeuren. Ik zag er ook echt niet tegen op. Moest 4 uur wachten, want had net van te voren nog iets gegeten.
Van de hele ingreep heb ik helemaal niks gemerkt. Heb lekker geslapen en na een uurtje was ik weer terug op de kamer. Eigenlijk was ik vreselijk opgelucht dat het voorbij was. Emotioneel was ik maandagavond ook echt heel sterk. De opluchting had de overhand op de emoties...
Dit was gisteren wel weer andersom. Gisteren heb ik echt een heel moeilijke dag gehad. Veel gehuild en had vreselijke hoofdpijn.
Vandaag gaat het weer een stukje beter.... Ben nog lekker thuis en ga deze week ook niet werken. Of ik volgende week ga, dat weet ik nog niet....
Volgende week donderdag krijgen we de uitslag, want alles is opgestuurd naar de patholoog anatoom. We gaan er eigenlijk van uit dat het echt vette pech was en hopen dat we onze neuzen weer snel de goeie kant in kunnen zetten.
We hopen snel weer verder te mogen kijken en dat ik dus ook weer snel met de clomid mag beginnen....
Hopelijk komt er toch nog een keer een wondertje op ons pad.....

Liefs, Mama Peet

p.s. lang verhaal... maar ik moest het ff kwijt....

he meissie

ik weet hoe je je voelt.ik heb 3 miskramen achter de rug.Bij de eerste   ben ik ook gecurreteerd de andere 2 waren spontaan.doe maar een paar dagen lekker rustig aan en probeer je niet te veel van anderen aan te trkken met goedbedoelde opmerkingen van

-ach je weet zeker dat je zwanger kunt worden
-1 op de 7 overkomt dit
heel veel sterkte meissie

Hey meis,
Wat is het leven soms toch ook keihard he?? Echt vreselijk wat jullie doormaken!
Hoop dat je zoals je zelf zegt de neuzen weer in de goede richting kan krijgen en dat
de uitslag van de patholoog anotoom kan helpen bij het verwerken.
Veel sterkte de komende tijd.
Liefs Melanie

hoi mama peet,

ook ik wil jou de komende tijd heel veel sterkte wensen. ik hoop voor je dat je er gauw weer bovenop komt.

een  om je een klein beetje op te vrolijken.

heel veel liefs en nogmaals sterkte, arianne

hallo mama peet,

ik weet wat je voelt en door maakt!!!
ik heb vorig jaar juni ook een kindje moeten laten weg halen, kwam ook niet vanzelf.
heeft heel veel impact op me gemaakt!!!

maar bij ons is toch weer opnieuw een wonder gebeurt......
ben nu inmiddels alweer 21 weken zwanger!!
maar denk nog bijna dagenlijks aan het andere kindje, dat was nu rond deze tijd geboren geweest...........
ben nu toch ook wel weer verdrietig, maar daar helpen de hormonen ook aan mee! hihihi

ook jou gaat misschien wel weer een wonder gebeuren, en daar ben je je eigen wel meer van bewust.
omdat het allemaal niet van zelf sprekend is om zwanger te worden, laat staan het kindje te mogen houden.......

ik wens je alle geluk van de wereld!!!
en veel sterkte nu

veel liefs
zonneveld

Hoi,

Ik weet precies wat je doormaakt. Heb 2 keer een mk gehad. Beide keren ook een curetage. Maar die emoties! Van het ene uiterste naar het andere. Opluchting omdat je nu weer verder kunt met je leven, maar zoveel verdriet omdat het kindje gewoon erg gewenst was. Bij mij is het ook beide keren opgestuurd. Beide keren niks bijzonders gevonden. Dus beide keren domme pech.
Praat er gewoon over. Kijk ook eens op het zwanger worden na een mk-forum. Ook op dit forum. Ik heb er de laatste keer veel steun en raad gevonden.

Heel veel sterkte, en ik hoop dat je gauw kunt melden dat er weer een wondertje op komst is.

Groetjes, Cathy
mama van Thom (2003) en Danae (2006)

Hoi,

Wat fijn dat het achter de rug is (hoe naar ook) en dat je nu vooruit kan kijken en een beetje tot rust kan komen. Ga niet te snel werken. Je bent ook onder narcose geweest en daar kun je ff goed woozy van blijven. Kies even voor jezelf en voor elkaar!
Veel sterkte en een dikke X
Ing

Hoi mama Peet,

Ik wil je ook nog even heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.
Geef het allemaal rustig de tijd om het een plekje te kunnen geven. Doe lekker rustig aan de komende tijd.
Ik hoop dat uit de uitslag niets ernstigs komt.

Kruimel

Terug
Bovenaan