curettage gehad vandaag

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Vandaag mijn curettage gehad. Moest ergens tussengevoegd worden dus wist niet hoe laat ik geholpen zou worden. Ik was om 10u in het ziekenhuis en werd uiteindelijk om 18u naar beneden gebracht voor de ingreep. Het was erg druk geweest vandaag en ze hadden veel keizersnedes etc tussendoor gekregen.

Curettage was erg goed verlopen, in 10 minuten gebeurd en met zeer weinig bloedverlies. Ik was een half uur later weer op de uitslaapkamer en een 20minuten daarna ging ik weer naar boven naar de afdeling. Meteen paar glazen water gedronken en daarna een kopje thee gekregen. Toen ook dat goed ging, kreeg ik een stapel boterhammen (had 24 uur niets meer gegeten of gedronken dus had aardig veel honger). Dat smaakte erg goed.

Toen een keer naar toilet geweest en omdat ook dat goed ging, werd de dokter gebeld, die kwam zeggen dat ik weer naar  huis mocht. Zojuist thuis gearriveerd en de familie weer ff laten weten dat ik thuis ben en dat alles goed gegaan is.

Heb totaal geen last van buikpijn of andere dingen (alleen de plek op mijn hand waar infuus gezeten heeft is gevoelig), en ook het bloedverlies is heel erg minimaal. Voel me nu gewoon goed! Dit hoofdstuk kan nu afgesloten worden en we beginnen weer met een schone lei :)

Okee, jullie zijn weer op de hoogte. Ik ga nog een kop thee drinken met mijn mannetje en dan weer snel het bed in. Het was toch een lange dag.

groetjes,
Dion

Hoi Dion,

Dat lang wachten. Ben blij voor je dat het na het wachten toch snel ging en vooral dat het allemaal goed gegaan is en dat je er geen buikpijn of zo aan over gehouden heb. Bij het sluiten van een hoofdstuk wordt er altijd weer een geopend. Zal voor je duimen dat je snel weer zwanger zal worden en dat het deze keer een gezonde zwangerschap zal zijn.

Groetjes,

Sara

He Dion!

Oh ik ben blij dat het goed is gegaan voor je!!!
Wel lang moeten wachten maar je bent schoon en gelukkig geen pijn of veel bloed!
We beginnen lekker opnieuw he meis?
heel veel sterkte en ik spreek je uiteraard snel weer he?
dikke kus maan xxxxx

He meid, wat ontzettend vervelend dat je dit hebt moeten ondergaan... Goed dat je het zo positief op pakt, ik duim voor je de volgende ronde!!! Liefs

He dames,

Bedankt voor de reacties!
En maantje.... hoe zit jij nou? Al ongi geweest na je mk? heb je al enig idee waar je in je cyclus zit? We beginnen idd overnieuw en houden elkaar op de hoogte.

groetjes,
Dion

Hee Dion!

Ja precies een maand erna...10 april mk en 10 mei ongi...kan natuurlijk wel verschillen per persoon maar ik hoop dat het bij jou ook snel gewoon lekker komt.

Ik ben vandaag klaar en we gaan straks gewoon de klusweek weer in! We beginnen gewoon weer overnieuw hoewel ik het af en toe nog steeds moeilijk vind hoor!
Ik heb deze maand leuke dingen gepland ga een nieuwe garderobe uitzoeken lekker eten met vriendinnen enz.
We houden elkaar op de hoogte meis en denk eraan: we zijn super vruchtbaar he?

Ohja, mn ongi was wel een beetje pijnlijk soms..heftiger dan normaal maar dat zal er wel mee te maken hebben...mn tampon deed wel zeer dus heb ik maar beperkt ingedaan
dikke kus maan xxx

ohja ik ga gewoon weer nu ik ongi ben geweest uit van 28 dagen zoals ik die altijd heb!

Nou Maan,

Veel succes en plezier met klussen de komende tijd! We zullen voor jullie en. Wij wachten nog ff totdat de bloedingen voorbij zijn en ook wij weer mogen klussen. En ja, laat het ons hopen dat die verhoogde vruchtbaarheid zijn vruchten gaat afwerpen .

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan