curettage goed verlopen..!!

A

Anoniem

Guest
hoi lieverds,

hier even een berichtje van mij weer,
gisteren mocht ik mij om 10 uur melden in t ziekenhuis, ik meld me bij de receptie maar het was dus niet duidelijk waar ik mij moest melden.. na wat rondgebeld te hebben kreeg ik te horen dat ik eerst naar de gyn moest,
deze heeft nog een echo gemaakt, en mij verteld wat ik ongeveer kon gaan verwachten, hoelang ik kon gaan vloeien en of ik veel pijn zou hebben ( de richtlijnen dan hé )
toen mocht ik bloed gaan prikken, en die vrouw kon het echt niet!! ze deed me gewoon zeer en heb nu een blauwe plek ter grote van een ei op me arm
Eenmaal op de afdeling gekomen kreeg ik een bed en een ok jasje aan, en moest een vragenlijst invullen, ik vroeg hoe laat ik geholpen werd zegt ze ja zo ongeveer tussen 2 en 5 uur..
nou oke lekker is dat zou je net zien dat ik als laatste ben natuurlijk,
maar om 10 voor 2 werd ik gehaald, ik was erg bang amar ze waren allemaal zo lief voor me,
en om kwart voor 3 was ik terug op zaal, dus nog geen eens 1 uur weg geweest,
daarna ook geen last van krampen gehad hele kleine steekjes maar eigenlijk niet noemenswaardig, om 5 uur mocht ik naar huis, heb alleen die avond nog een beetje gevloeid zoals de laatste dag van mijn ongi, maar vanaf vanacht helemaal niks meer,

de gyn belde mij vanochtend om te kijken hoe het met gaat en die zei dat het een goed teken is, dat dus mijn baarmoeder goed schoon is,

óhja ik weet niet of ze dat in elk ziekenhuis doen maar wat bij iedereen die daar een curettage ondergaat, sturen ze wat weggehaald word naar de pataloog anatoom in het lab, hij zei eigenlijk wordt in 99% van de gevallen bevestigd wat we al weten, dat het gewoon domme pech is.. maar vind het toch netjes en daar krijg ik de uitslag ook van,
maar al met al is het me erg meegevallen, das weer een pak van me hart, en dat ik het nu kan afsluiten en een plekje kan geven,

het was een heeeeel verhaal maar ja
Liefs Iris

Jeetje Iris, wat een verhaal. Ik vond het zo erg voor je.
Gelukkig waren ze in het zieken huis wel erg aardig voor je en ben je goed geholpen. Wat een service trouwens dat je de uitslag krijgt van de patholoog.
Nu komt het moeilijkste gedeelte ( tenminste, dat was het voor mij)...het verwerken en het een plaats geven. Neem je tijd ervoor hoor. Wat anderen ook zullen zeggen ( is ze daar nou nog mee bezig enz enz enz) niets van aantrekken. Het is logisch dat je doortelt op sommige momenten zoals de ingang van je zwangerschapsverlof en de uitgerekende datum. Nogmaals, neem je tijd.

Dikke knuffel Sharon.

ik heb vanaf gisteren dat ik terugkwam van de ok, echt zo gevoel van nu is het over ik ben niet meer zwanger!! en dat maakt me erg verdrietig want je verstand zegt wat anders maar je hoopt toch dat ze wat zien op de echo dat het gegroeid is of iets dergelijks,
ik voel me zo "leeg" en weet dat het nog lang kan gaan duren voordat verwerkt is, maar hoe je het ook wend of keert dit zal altijd mijn 1e kindje zijn..!

Liefs Iris

Ben blij voor je dat het zo "goed"is gegaan!
Veel sterkte met het verwerken van je verlies en ik hoop je weer snel op het forum terug te zien (met goed nieuws!)

Veel liefs en knuffels,
 Nika

Lieve Iris,
Ik ben blij voor je dat de curetage nu achter de rug is en dat de ingreep zelf is meegevallen. Ik heb nog aan je gedacht gister. Nu komt het verwerken. Wat naar he, dat lege gevoel. Ik wilde het liefst weg kruipen onder een dekentje en niet meer geconfronteerd worden met zwangere vrouwen. Neem maar goed de tijd voor jezelf.  Misschien ga  je nog lekker op vak.of zoiets, ik vond het lekker om iets te hebben om naar uit te kijken. Pas goed op jezelf, dan herstel je ook het beste.  
Sterkte en vertrouwen gewenst,
Liefs van Soela  

Lieve Iris,

Wat een ontzettend verschrikkelijk bericht! (lees het nu pas allemaal).
Ik hoop dat je het goed een plekje kan geven. Ik wens je een boel sterkte en liefs!
(Ben blij voor je dat de curretage tenminste goed is gegaan...)

Liefs,
Duin

Terug
Bovenaan