Hallo lieve meiden,net had ik een heel verhaal ingetikt,maar voor niets.Ik hoop dat het nu wel goed gaat.Ik werd vanmorgen sneller geholpen dan ik verwacht had en ik was om 14.45 weer thuis.Het is me erg meegevallen allemaal.De gyn die mij geholpen heeft is alleen een enorme zak.Ze hoeven voor mij ook niet te slijmen,maar dit was zo'n ongevoeloos stuk vreten.Hij gaf aan o een miskraam,stelt niets voor en is zo gebeurd etc.Ik vroeg ook nog de afdruk van de echo.Dit heb ik dus nooit gekregen,was per ongeluk zoek geraakt zij de verpleegster.Je bent maar een nummer in zo'n ziekenhuis en dit was ik even vergeten.Ik durf nu nadat ik een curettage heb meegemaakt,iedereen gerust stellen die zich er zenuwachtig voor maakt.Het is echt niet eng.Het is vervelend, omdat je bang bent voor het onbekende en je weet natuurlijk niet hoe je lichaam er op reageert,maar mij is het 100% meegevallen,al hoop ik het nooit meer mee te hoeven maken.Ik wil iedereen bedanken voor de geweldige steun.Dit heeft mij erg geholpen.Natuurlijk blijf ik nog alle berichtjes lezen en wieweet kan ik nu mensen helpen met hun vragen en ik zal vast en zeker ook nog genoeg te vragen hebben.Hoe gaat het verder met jou Sacha?.Sonja,jij ook nog erg bedankt voor je berichtje.Sorry voor eventuele spelfouten,maar dit komt omdat ik veel te snel tik.Liefs Yvon