curettage

Hallo Angela, Cath en F, bedankt voor jullie reactie. Ik mag volgende week vrijdag al komen voor de controle en ik verwacht geen ei in de tussentijd, dus we gaan maar niet stiekem toch aan de klus.
Eigenlijk schrok ik helemaal niet toen ik moest blijven, het was alleen maar een opluchting. Ik verloor zoveel bloed, moest er niet aan denken dat ik weer naar huis zou moeten. Hij wilde me donderdag gaan curetteren, maar de ok's zaten allemaal vol en langer dan een dag mocht ik niet blijven doorlopen met zoveel bloedverlies. Dus toen heeft hij het dezelfde avond nog gedaan. En ik was zo blij dat ik niet weer een miskraam had, want dat dacht ik echt.

F, hoe is het met je? Zijn er al tekenen van een eisprong/ongi/zwangerschap??? Wat duurt het lang bij je joh! Ik denk aan je!

Liefs, el.

Sorry, ik lees net je berichtje bij de reactie op Claudy dus ik ben helemaal op de hoogte! Ik zou meteen naar de dokter gaan als ik jou was hoor (ben inmiddels een ervaring rijker, haha)
Sterkte!
Liefs, el.

He el,

Hoe gaat het nu met je?? Geen lichamelijke klachten meer?? Ik had voor de curretage veel buikpijn en daarna viel het erg mee. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is. Verlies je nog steeds bloed??

Ik kan me wel voorstellen dat je opgelucht was toen ze je gelijk geholpen hebben. Er MOET dan gewoon ook wat gebeuren! En inderdaad toch gelukkig dat het niet weer een miskraam was.

Veel sterkte nog hoor! en ik hoop voor je dat je eisprong snel komt! Voel je je eisprong altijd? of temperatuur je?

Liefs

Cath

Hoi Cath,
het gaat nu goed met me, dank je. Gisteren had ik een hele goeie dag, weinig bloedverlies en geen pijn. Net wel weer even in bed gekropen omdat ik veel pijn en bloed had (nou ja... wat is veel, het valt reuze mee hoor als je bedenkt wat ik achter de rug heb!)
Ik voel mijn eisprong niet, ik temp en ik gebruik de maybebaby. Maar ik verwacht de eerste week nog helemaal niets hoor. Afgelopen zaterdag had ik nog een positieve zwangerschapstest. Ik moet nu eerst even ontzwangeren en dat gaat vast het best als er geen restjes placenta meer in mij zitten!
Even afwachten wat de dokter volgende week zegt....

Liefs, el.

Terug
Bovenaan