Curitage

<p style="text-align: left;">Naar hoeveel weken werden jullie ongesteld naar een curitage?  Heb vorige week naar de curitage bijna geen bloedverlies gehad dat viel reuze mee.  Gr Natascha plompen </p>

Mijn cyclus was gelijk weer op orde na mijn curettage. Binnen 4 weken werd ik weer ongesteld. Ook ik verloor nog nauwelijks bloed na de curettage.Ik zou je wel adviseren om het echt nog rustig aan te doen. Ik voelde me al gelijk goed, maar toen ik een week later net teveel had gedaan, had ik toch weer wat bloedverlies.Succes! 

Vorigjaar 9 januari heb ik ook een curretage gehad. volgens mij ben ik 4 weken na de curretage weer ongesteld geworden... Na de curretage ook bijna geen bloed verlies gehad..  Sinds de curretage vorig jaar wel elke maand steeds meer klachten!! Niet positief ?... Veranderen van cyclus... Buikpijn...eisprong kunnen voelen....  En nu nog flink aan het klussen.?

Ik heb gisteren een curettage ondergaan, ik voelde me gisteren vrij goed! Maar vandaag m'n bed nog niet uitgeweest, last van hoofdpijn, vermoeidheid en misselijkheid. Heb wel gewoon wat gegeten, maar heb het gevoel nergens puff voor te hebben. Hadden jullie hier ook zo'n last van? Ik dacht gisteren dat ik snel opgeknapt zou zijn, maar het valt mij zwaarder dan gedacht. Qua buikpijn valt het mee dat gaat goed met paracetamol en bloedverlies weinig (ben ook maar 1x naar de wc geweest) heeft iemand ervaringen en tips voor mij? Groetjes c. 

Geen ervaring met curetage.Bij mij begon bloedverlies van miskraam op 14 november heeft geduurd tot 24 november en 23 december begon mijn menstruatie

ik had ook heel weinig bloedverlies, maar het stopte wel niet. Bleek dat er nog een restje was. Na een 2de curretage was alles in orde.Ik heb na mijn curretage een maand de pil genomen en nadien was mijn cyclus gelijk terug in orde. 

Ik heb vorig jaar januari een curettage gehad en was na 5 weken weer ongesteld maar dit duurde erg lang zeker wel 3 weken. Daarna gewoon weer 4 weken er tussen. In mei weer een curettage gehad en na 4 weken weer ongesteld en deze keer gewone aantal dagen.ik dacht me ook goed te voelen maar bij te veel doen voelde ik me naar. Dus gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren. Om het bericht leuk af te sluiten in aug was ik weer zwanger en deze keer is alles goed graan nu inmiddels 22 weken zwanger.Sterkte dames!!!

Oke fijn om te horen  dames suso dat is fijn wij hebben ook een grote kinder wens willen een broertje of zusje voor onze zoon. Bij mijn zoon zo zwanger super zwangerschap gehad wel tot 20 weken misselijk geweest.   In mij zijn we gestopt had september eerste spontane miskraam en nu 24 december een miskraam met curitage gehad.  Ga volgende week maandag weer langzaam beginnen twee achter elkaar in 3 maanden tijd was niet leuk .  Nu kreeg ik deze week baby spullen en boekjes dat raakt me dan en dan zwangere moeders zien of net baby.s hebben maakt me nu erg jaloers ik weet dat aan mij ligt moet ook verwerken maar gaat al wat beter nu.

Terug
Bovenaan