currectage

NOOIT dat het kan nog een keer fout gaan.Maar ja zo was het met 11 week moet ik nog met pijn in mijn hart voor het tweede keer maar deze was 11week zonder hartritme,alleen en vuchtje zonder leven.maar ik ben nog gevoelig voor alles moet ik wil huilen.pijn in mijn buik heb ik maar bloed niet gezien daarom ben ik niet zeker van wat ze hebben gedaan.Ik wil sterilisere

SUSAN IK wil weten waarom ben je zo boos op mijn, je kun geloof wat je wil maar je moet niet zeg wat je niet weet ik veel pijn gehad niet jij dus als je mijn verhaal niet wel geloof dat is jou probleem niet mijn dat deze mijn taal niet is ok maar ik probeer het tog .DUS ik denk dat ik niet van deze forums gaat want jij wil sorry!!!! WIE wil kan hier komen hem verhaal vertellen?

Waar slaat dit op????????????????
Dit is toch geen plaats om zo te doen.
Hier kunnen alle mensen met hun verdriet terecht. Hoe kunnen we nu bepalen of iets waar is of niet?????
Laat ieder in zijn waarde en maak zeker geen misbruik van ander mans verdriet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laten we het forum wel serieus houden! Dit heeft niets met goed of slecht Nederlands te maken. Dit is gewoon iemand die loopt te sarren. Helaas zijn er zulke mensen. En dit is er 1 van. Mark my words.

lees mijn reactie 3 febr...
ik ben niet boos ofzo, maar ik wist niet dat je dus moeite had met de nl taal, (dacht dat iemand zat te geinen zoals helaas al vaker is gebeurt) dus vandaar mijn reactie.. je hoeft van mij ook helemaal niet van dit forum, het is goed om je verhaal kwijt te kunnen, en aangezien je op mijn berichtjes terug reageert geloof ik je wel CM.
susan

Hoi allemaal,

Ik steun CM volledig ook omdat ik haar berichtjes ook op een ander forum (focomelie) al ben tegen gekomen. Het is inderdaad moeilijk leesbaar, maar ik vind dat de andere dames wel erg snel conclusies trekken. Het leesbaar schrijven van de taal heeft absoluut niets te maken met het voelen van verdriet, en pijn, en als jullie moeite zouden doen om te proberen te lezen wat er staat, dan zie je ook dat ze overweegt om zich te laten steriliseren.
Laten we in het vervolg aub ieder in zijn waarde laten en reageer gewoon niet als je niet zeker bent van de omstandigheden.

Terug
Bovenaan