curretage achter de rug..

Daar ben ik weer.
Vrijdagmiddag om 15.00 ben ik geholpen en om 19.00 was ik weer thuis. het viel inderdaad mee. De narcose verliep prettig, ik werd alleen met een enorme blaar op de binnenkant van mijn lip wakker. waarschijnlijk is de tube niet goed ingebracht, velletje ertussen ofzo. Ik mocht al zo snel naar huis op de voorwaarde dat ik thuis meteen naar bed zou gaan. Mijn mannetje heeft me verwend met kopjes thee en soep. Ik heb wel wat buikpijn en alles voelt wat beurs aan in en rond mijn buik.
Gisteren met name nog weinig energie en ben ik s'middags weer gaan slapen. Vandaag nog wat moe en voor het eerst weer emotioneel. Misschien komt het doordat mijn hormonen uit mijn lichaam verdwijnen. Ik kan ook niet beschrijven waarom ik nu precies verdietig ben..ik voel me gewoon verdrietig..en moe..Ik heb de kids op bed gelegd (mijn man moest weg vandaag) zelfs de oudste van 4 ligt er even in..dus ik ga nu even zelf ook gebruik maken van dt rust moment in huis.. ach..wie weet straks.over een tijdje voel ik ook nog eens 2 kleine voetjes tegen mijn buik trappen..ik hoop het..

Issabel

Lieve Issabel,

ook mijnn curretage is nu achter de rug en het is me zo enorm meegevallen.
Ik ben maandag gecurreteerd en juist vandaag met jet opstaan heb ik ook zo een raar gevoel. Ik werd een beetje huilend wakker en nu ik jou berichtje lees denk ik inderdaad he dat kunnen wel eens de hormomen zijn.

Heb jij veel bloedverlies gehad?
Ik verlies weinig bloed en buiten dat ik inderdaad wat vermoeid ben heb ik veel minder pijn gehad dat bij een natuurlijke miskraam.

Over 2 weken moeten we nog op nacontrole omdat ze erg veel weefsel weg hebben moeten halen wat vastzat (ze zijn een uur bezig geweest). Tevens hoorde ik na de narcose dat er twijfel was over mijn bloedgroep maar dat ik heel veel antistoffen had. Vond dit wel vreemd en ben wel blij als we hier wat meer over horen.

Ik hoop dat het een beetje met je gaat.

Knuf,

Corina

lieve Issabel,

Meid, ik ben blij voor je dat je het achter de rug hebt nu. Klinkt raar, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel hiermee.

Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter zult voelen meis, en dat
je weer naar de mooie dingen kan kijken. Geniet van je gezin, en neem
de tijd voor jezelf.

Spreek je snel weer hoor,

liefs Hester

hoi hoi

ik heb ook net een curretage achter de rug 22 juli...

meteen de maandag daarop op vakantie gegaan en dat was heerlijk...
heb ongeveer een week flink gebloeid en de andere week was meer bruin bloed en later afscheiding

twee dagen af en toe flinke buikkrampen en deed er echt pijn ( in rug, buik en been!!!!!) toen ik naar toeilet ging kwam er ok vrij veel bloed ..
maar nu gaat het weer redelijk.. emotioneel gaat het ook wel redelijk.. vind het alleen moeilijk om te zien of horen dat anderen zwanger zijn geworden...

voor de rest gaan we gewoon door

tobi

Terug
Bovenaan