curretage dan bbz!

hallo, ik ben sascha en ben in januari zwanger geworden, voor het eerst naar een jaar proberen.... dus wij waren door het dolle heen. toen met 7 weken een echo en het bleek een missed abortion. twee dagen daarna ben ik gecurreteerd. 5 weken later zonder ongesteld te worden had ik weer een positieve test! weer waren we blij maar terughoudend deze x. drie dagen erna kreeg ik vreselijke pijn in mijn linker been en lies. haast ondragelijk!! diezelfde avond lag ik weer in de OK omdat   ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, waarbij 1 eileider is verwijderd..
nu een menstuatie later hoop ik eigenlijk weer zwanger te worden, al hebben we het er dit x niet om gedaan en een aantal keren voor het zingen de kerk uit zeg maar... (al weet ik natuurlijk dat de kans op een zwangerschap er dan ook is, maar dat zou ik echt niet erg vinden) wij hadden in het ziekenhuis besloten om het even op zijn beloop te laten en eerst eens op vakantie te gaan. maar het begint alweer zoooo te kriebelen! wie heeft er ook ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en weer zwanger worden? ik voel me er nu erg onzeker door, omdat ik nu 1 eileider heb? ben zo bang dat die andere ook niet goed is... al hebben ze met de operatie kunnen zien dat het er goed uitzag van de buitenkant.

liefs sassie

Hoi meid

wat erg allemaal wat jullie hebben meegemaakt.
Ik heb geen ervaring met zwangerschap met 1eileider,
maar mijn vriendin heeft het zelfde gehad in zij heeft nu
2 kinderen.Het schijnt dat je maar 1 nodig bent om zwanger
te worden dus ik zou zeggen ga er voor.

Heel veel succes gr.anita

Hoi Sassie,

Ik ben momenteel bijna 22 weken zwanger en ik heb een zoon van 8 jaar. Ik heb 1 eileider, de ander heeft nooit gefunctioneerd (aangeboren afwijking aan o.a. eierstok). Ik heb wel een aantal miskramen achter de rug, maar de gynaecoloog zei dat het  daar niets  mee te maken heeft. Hopelijk heb je hier wat aan.

Sterkte en succes met het zwanger worden.

Monique.

hoi,

Heb 3 maanden geleden een bbz gehad waarbij ook een eileider is verwijderd.
Mocht de eerste 6weken niet zwanger raken maar het daarna gewoon weer geprobeerd.
1 keer ongi geweest en nu bijna 5 weken zwanger.
Vind het wel erg spannend of het nu wel goed zit, maar kan met 7 weken een echo laten maken.
Dus je ziet het, je kunt "gewoon" zwanger raken en op zich nog snel ook.
Hoop dat het bij jou ook niet al te lang duurt...

Groeten Bernadette

hoi,

wat ben ik blij met dit goede nieuws zeg!
ik ben wat zwanger worden betreft nu erg onzeker.. maar om dit te lezen doet me erg goed en geeft me hoop.. bedankt voor je reaktie,,
krijg jij niet gelijk een echo? mocht ik nu weer zwanger zijn, wil hij gelijk met een speciale "vroege echo" kijken of het nu wel in mijn baarmoeder zit... en daardoor durf ik het nu ook wel weer aan.
geniet van je kleine kruimel, want het is echt een wonder!

liefs sas

Terug
Bovenaan