curretage gehad wanneer weer ongesteld?

hallo allemaal,

ik heb 8 maart een curretage gehad en de dag erna waren de bloedingen al weg maar maar wanneer word ik nu weer ongesteld heeft iemand enig idee hoelang dat duurt of is dat bij iedereen veschillend. ook ben ik nog steeds erg moe kan dat ook komen van de ingreep of niet? ik heb voor de curretage ruim 2,5 week bloedingen gehad dus misschien ligt het daar ook wel aan. ik word er behoorlijk moedeloos van ik kan wel hele dagen slapen zo moe ben ik. ik ben een wek naar de ingreep weer gaan werken en ja ikmheb natuurlijk ook nog een kleine hier rond lopen vna 2,5 dus ja misschien ene combinatie van alles, herkent iemand dit en heeft iemand misschien een idee om er weer vnaaf te komen of moet ike cht even langs de huisarts. ik hoop dat iemand mij kan helpen, want dit is echt niet leuk meer.

groetjes van yvonne

Hoi Yvonne

Ik kan je niet vertellen wanneer je weer ongesteld
gaat worden,dat schijnt bij iedereen anders te zijn.
Ik zelf ben 3wk geleden gecurriteerd   en ik ben ook
nog niet ongesteld geworden.Af en toe krijg ik zo'n
buikpijn dat ik denk dat   het er aan komt maar er
gebeurd niets.Jouw vermoeidheid erken ik heel goed
De eerste 2wk kon je mij overal neer leggen dan sliep
ik gelijk.De gyn verwees mij naar de huisarts voor het
prikken op bloedarmoede en mijn bloeddruk,dat bleek
allemaal goed te wezen dus wijten ze het aan de nar-
cose.Ik zelf ben 2wk thuis gebleven door de vermoeidheid
vorige week ben ik weer halve dagen gaan werken en deze
week ook nog in dan kijken we vrijdag weer hoe het gaat.
Het wordt nu wel steeds iets beter maar het duurt lang
vind ik.Er schijnen heel veel mensen last van de hebben
naar een curritage dus het zal wel normaal zijn.
Ik hoop dat je je gauw weer iets beter voelt zodat je gauw
weer op de been bent.

Groetjes anita

Hoi,

Mij is na beide mk-en (en curetage)  verteld dat het 4 tot 6 weken kon duren voordat ik weer ongesteld zou worden. De eerste keer gebeurde het na 4 weken, en de tweede keer heeft het bijna 5 weken geduurt voor ik weer ongesteld werd. Als je 6 weken na de curetage nog niet ongesteld geworden bent moet je even contact opnemen met de gyn.

Groetjes, Kat

Hoi meiden,

Het kan inderdaad erg varieren hebben ze mij destijds verteld. Het kan 4 weken duren maar ook wel 7 weken. Bij mij kwam de menstruatie toen 4 weken na de curretage.
Sterkte verder!!

Groeten Landi

Hoi allemaal,

Ik heb nu 2x een curretage gehad. Ik was na beide keren erg moe na de tijd. Duurde wel 1,5 maand voordat ik weer helemaal fit was en voor 100 % kon werken. Viel mij ook erg tegen. De 2e keer heb ik drie weken lang gevloeid naar de curretage toen een week niet en toe werd ik ongesteld. Daarna ben ik gelijk zwanger geworden. Ik ben nu 9 weken zwanger. Maar ook dit ging niet van leien dakje. Want ik had een bloeding na 5,5 halve week. Spontaan. Dit was op een vrijdag en gelukkig kon ik de maandags gelijk voor een echo. Toen zag het er allemaal niet goed uit. Dus ws zou ik voor de derde keer een miskraam krijgen. Na 2,5 week kon ik weer terug voor een echo. Nou er was een wonder geschied. Ik was er al helamaal vanuit gegaan dat het niet goed was. Echter dit was niet zo. We zagen een piepklein hartje kloppen. Het was gewoon verder gegroeid. Echt prachtig. Nu mag ik 27 april weer voor een echo. Hopen dat dan alles nog goed is.
Ik voel me tenminste nog echt zwanger.

Groetjes meiden van aika

Hoi Aika,

Dat was wel even schrikken maar wat heerlijk dat alles nu toch goed lijkt te zijn. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je ervan kunt genieten!!

Groeten Landi

Terug
Bovenaan