curretage

Hallo allemaal,

Nadat ik zaterdag te horen had gekregen dat het niet in orde was, heb ik zondag vreselijk veel pijn gekregen.
Ben toen naar het ziekenhuis geweest daar hadden ze het een beetje schoon gemaakt en pijnstillers gegeven(zetpillen van paracetamol 1000 mg).
Die totaal niet hebben geholpen.
Aangezien ik weeen had en heel veel pijn had.
Om half 1 s'nachts werd het gelukkig wat inder en kon ik met tussenposen een beetje slapen. S'middags om 1 uur is het in alle hevigheid weer begonnen en ben ik om kwart over drie weer in het ziekenhuis aangekomen.Daar hebben meerdere artsen gekeken en kwam uiteindelijk de gyneacoloog tot de ontdekking dat er nog behoorlijk wat weefsel en bloed in mijn baarmoeder zat.Daar is dus een curretage uit voort gekomen.Ik vond de narcose heel eng maar opzich is de ingreep zelf me erg mee gevallen.ik werd akker zonder pijn in mijn buik en mocht dezelfde avond om half tien weer naar huis.
Ik merk wel dat ik nog rustig aan moet doen dat geeft mijn lichaam duidelijk aan.
Ik voeg me na mijn eerste menstuatie weer bij jullie dus ik zal nog even geduld moeten hebben.
Ik wens jullie in ieder geval veel klusgeluk en plezier en schrijf snel weer!!

Veel liefs van Ellen
 
Lieve Ellen,
Ja ik kan eigenlijk weinig toevoegen aan wat Petra zei, maar heel veel sterkte!Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Je kunt me altijd mailen,
groetjes san
 
Lieve Ellen,
echt vreselijk, ik moet er niet aan denken. Vorige week is dat bij een bekende van ons ook gebeurd en als je op het moment zelf ook zwanger probeert te raken heeft het nog meer impact op je dan anders! Heel veel sterkte, doe vooral rustig aan en gun je lichaam even de tijd om bij te komen, want het is echt niet niks voor je lichaam. Voor je mentale gesteldheid natuurlijk ook niet, dus in alle gevallen goed dat je even de rust neemt om te herstellen en alles goed te verwerken.
veel sterkte en hopelijk zien we je snel weer op dit forum.
 
Terug
Bovenaan