Curretage

Hallo Allemaal,

Ook ik moet gecurreteerd worden (04-05-2004) maar ik vraag me af wat neem je allemaal mee naar het ziekenhuis en wat trek je dan aan? Bijv. een groot wijd t-shirt of je pyama? Kan iemand mij advies geven?
Alvast bedankt, Tabitha.

Hai Tabitha!

Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen...

Tijdens de ingreep zelf krijg je (als je tenminste even onder narcose gaat) een operatiehemd aan. Doe lekker dikke sokken aan, die mag je namelijk aanhouden. Na de operatie is het prettig om een wijd t-shirt te hebben, of een nachthemd. Ik had zelf een joggingpak mee, dat ik aankon toen ik naar huis mocht. In elk geval iets dat niet te strak zit, want je hebt best wel buikpijn. Wat je niet moet vergeten is een onderbroekje waar een flink maandverband in past (denk aan nachtverband), dus geen string ofzo, want dat is bijzonder onconfortabel!

Ik hoop voor je dat de dag snel voorbij zal gaan, zodat je weer naar de toekomst kan kijken!

hallo tabitha, ik ben afgelopen zaterdag naar het ziekenhuis geweest voor een curretage en een kijkoperatie, ook bij mij was het niet goed, ik loop ook nog alsmaar te huilen. ik heb gewoon lekkere makkelijke kleding terug naar huis aangedaan, want ik had natuurlijk ook littekens op mijn buik, maar iets lekkers makkelijks waar je in weg kan kruipen is wel aan te raden, daar voel je je toch lekker "veilig"in. tijdens de operatie kreeg ik een hemd aan van het ziekenhuis.succes meid, ik weet wat je door moet maken. groetjes gerby

Hoi Tabitha,
Ik wil je heel veel sterkte wensen met de curettage. Mij is het op zich meegevallen. Ik had nergens last van, alleen 's avonds buikpijn. Maar ik voelde me al snel een stuk beter. Wat dat betreft sluit je wel iets af. Maar psychisch vond ik de hele ervaring (ik heb eerst thuis de miskraam gehad)behoorlijk zwaar. Dus ik weet zoals alle forummers hier, helaas wat je door moet maken...
Sterkte meid,
Sonja

Bij deze wil ik iedereen bedanken die mij een reactie heeft teruggestuurd.
Met de Sokkentip ben ik erg blij omdat ik nogal koud ben aangelegd.
Maar alle reacties zijn natuurlijk HARTVERWARMEND.

Hoi Tabitha,
De sokken zijn echt een aanrader. Je krijgt van het ziekenhuis een operatiehemd en eventueel een broek om aan te doen (zit niet echt warm). Heel veel sterkte 4 mei.

Miran

Het is al een poosje geleden 5 december, ik had ook sokken aan, Mijn man en ik hebben ook dobbelstenen meegenomen, voor die tijd hebben we dom zitten dobbelen, even ergens anders aan denken. Heel veel sterkte

Terug
Bovenaan