hoi, ik was bijna 14 weken zwanger tenminste dat dachten wij het bleek bij de echo dat vruchtje met 9 weken gestopt was met groeien. het was voor ons de eerste keer()zwanger( het was een wondertje. nu benik op 21 april inhet ziekenhuis geweest voor curretage,maar dat ging niet helemaal goed ik was heel veel bloed verloren er zat een schotje in mijn baarmoeder wat de dokter niet wist. ik moest een nact blijven in het ziekenhuis ik heb dit ervaren als een nachtmerrie .toen ik weer thuis was kreeg ik een paar dagen later een soort bloeding midden in de nacht naar de dokter en medicijnen gekregen om het te stoppen.
nu is het bloedverlies heel weinig maar ik merk elke dag tegen de avond word ik zo nerveus ik ben vreselijk bang voor meer bloedverlies,ik ben zo vreselijk bang . ik heb er zoveel angst van overgehouden ik vraag me af of er nog iemands is die dit zo heeft ervaren en misschien kunnen we elkaar dan mailen en elkaar steunen!
liefs tonnie
nu is het bloedverlies heel weinig maar ik merk elke dag tegen de avond word ik zo nerveus ik ben vreselijk bang voor meer bloedverlies,ik ben zo vreselijk bang . ik heb er zoveel angst van overgehouden ik vraag me af of er nog iemands is die dit zo heeft ervaren en misschien kunnen we elkaar dan mailen en elkaar steunen!
liefs tonnie