curretage

hoi, ik was bijna 14 weken zwanger tenminste dat dachten wij het bleek bij de echo dat vruchtje met 9 weken gestopt was met groeien. het was voor ons de eerste keer()zwanger( het was een wondertje. nu benik op 21 april inhet ziekenhuis geweest voor curretage,maar dat ging niet helemaal goed ik was heel veel bloed verloren er zat een schotje in mijn baarmoeder wat de dokter niet wist. ik moest een nact blijven in het ziekenhuis ik heb dit ervaren als een nachtmerrie .toen ik weer thuis was kreeg ik een paar dagen later een soort bloeding midden in de nacht naar de dokter en medicijnen gekregen om het te stoppen.
nu is het bloedverlies heel weinig maar ik merk elke dag tegen de avond word ik zo nerveus ik ben vreselijk bang voor meer bloedverlies,ik ben zo vreselijk bang . ik heb er zoveel angst van overgehouden ik vraag me af of er nog iemands is die dit zo heeft ervaren en misschien kunnen we elkaar dan mailen en elkaar steunen!
liefs tonnie

Hoi Tonnie,

Ik heb dan wel niet hetzelfde meegemaakt maar ik heb ook enorm veel bloed verloren toen ik mijn miskraam kreeg (nu 3 maanden geleden) Ik heb echt de tijd nodig gehad om hiervan te herstellen. Geef jezelf de tijd om alles op een rijtje te zetten en het een plekje te geven.

Veel sterkte met alles.

Groetjes,

Corina

Hoi Tonnie,

Ik weet precies wat je meemaakt.Ik heb na 6 weken zwangerschap een spontane miskraam gehad en toen ik een tijdje daarna weer zwanger was heb ik een curretage gehad na 12 weken zwangerschap.Deze curretage was net als die van jou een verschrikking.Heel veel bloedverlies,veel grote stolsels en toch gewoon naar huis gestuurd door de gynaecoloog.Ik weet nog heel goed hoe eng ik het allemaal vond,al is het al weer 2 jaar geleden.Probeer eerst te herstellen van dit emotinele gebeuren,want het hakt er behoorlijk in.Ik raakte gelijk na de curretage weer zwanger.Geweldig natuurlijk,maar ik was nog lang niet de oude door al dat bloedverlies en mede hierdoor ben ik heel lang vreselijk moe geweest.Mijn dochtertje is nu 16 maanden en eindelijk heb ik weer een beetje het idee dat ik de oude ben.Dus mijn advies:praat er over zoveel als je wilt en probeer goed te herstellen.
Mocht je nog behoefte hebben om verder te mailen dan laat je het maar weten.

Heel veel sterkte de komende tijd en kalm aan doen!

Groetjes Mariska.

Hoi Tonnie,
Ik vind het heel erg voor je dat je dit hebt mee moeten maken. Ik weet een beetje wat je voelt. Ik heb geen curretage gehad maar een miskraam 2 maanden geleden. Ik heb ook heel veel bloed verloren en ook enorme stolsels. Heel eng. Ik vond het wel een beetje traumatisch. Tussen de miskraam en mijn 1e menstruatie ging ik ook 2 keer weer bloedverliezen. Ik schrok toen ook weer erg.
Ook bij mij heeft het er behoorlijk ingehakt. Dus kijk er maar niet van op dat het gewoon een tijdje duurt eer je je weer een beetje normaal voelt.
Heel veel sterkte. Ik hoop dat je er over kan praten met iemand.
Groetjes, Maria

Terug
Bovenaan