Curretage

Ik was 9 weken zwanger toen ik bloedverlies kreeg, helaas bleek het vruchtje met 6 weken gestopt te zijn met groeien.
Na 1,5 week afgewacht en daarna 2x cytotec te hebben gebruikt hebben wij besloten om het weg te laten halen.
Afgelopen maandag heb ik een curretage gehad.

Ik ben 'blij' dat ik hiervoor heb gekozen, nu kunnen we het gaan afsluiten.

Hallo Juudz,

Heel vervelend als je weet dat het niet goed is en dan wachten....tot er wat komt ,of niet ...!
Vorig jaar was ons vruchtje ook met ruim 9 weken zwangerschap gestopt ,na 2 weken wachten heb ik ook een curretage gehad.
Je hebt dan idd het gevoel het te kunnen afsluiten ,een plekje geven ...en daarna evt. opnieuw proberen .(als je er klaar voor bent)
Nu zijn gelukkig alweer 27 weken zwanger en ziet alles er goed uit ,sinds enkele weken durf ik er weer in te geloven , de 20 wkn echo zag er goed uit .
Ik hoop van harte dat dit ook bij jullie zo mag gaan verlopen ,na het verwerken van deze zware tegenvaller...(je verheugt je toch op...., een kleine vanaf je weet dat je zwanger bent)
Sterkte !!
gr. Lianne

hallo juudz,

ik heb 3,5 mnd geleden het zelfde mee gemaakt. met 8 weken een echo waar het hartje klopte en met 9 weken weer een echo waarop ook alles goed was, toen met 13 weken een echo waaruit bleek dat t hartje met 10 weken gestopt was.
ik heb toen helemaal niets gemerkt geen bloed verlies of niks. waardoor het extra hard aan kwam. ik heb toen ook gekozenvoor een curratage zodat we het ook konden afsluiten. het is heel moeilijk als je zoiets mee maakt.
ik ben nu 7 weken zwanger en t is nu allemaal nog spannender.

voor jullie heel veel sterkte! en hoop voor jullie snel op goed nieuws

xx kelly

Terug
Bovenaan