Curses volgen ja/ nee?

Hallo allemaal!

Gaan jullie nog een leuke curses volgen?
Welke? en hebben jullie ook leuke ervaringen met een curses?

(Zelf heb ik de eerste X een borstvoedingscurses gevolgd, leerzaam en vooral gezellig!)

Nu weet ik het nog niet!

Groetjes Sabine

Ik heb misschien wel intereese om een cursus over borstvoeding te volgen maar daar ben ik eigenlijk nog niet meer bezig. En ik ga de cursus zwangrschapsbegeleiding volgen. De echt pufcursus laat maar zeggen. Ik ben al aangemeld en rond de 6e maand zal ik een uitnodiging ontvangen.

Ik heb de eerste zwangerschap ook een BV-cursus gevolgd, en kan het iedereen aanbevelen die BV wil gaan geven.

Verder de eerste keer yoga gedaan: de ademhalingsoefeningen spraken met erg aan, de yoga "an sich" vond ik te zweverig, maar het was dan ook bij een heus yogacentrum.
Tweede zwangerschap heb ik zwangerschapsgym gedaan, via thuiszorgorganisatie: niet zo zweverig en best wel gezellig, maar de ademhalingsoefeningen vond ik minder bruikbaar en ik vond de docente zeer matig (maar da's heel persoonlijk natuurlijk)

Nu bij de derde heb ik me opgegeven voor yoga, wederom via de thuiszorg in de hoop dat het daar wat meer "down to earth" is.
Qua ademhalingsoefeningen heb ik niet meer zo gek veel te leren lijkt me, maar ik doe het vooral omdat het zo druk is met werk en 2 kids (3,5 en 1,5 jr) en dan vind ik het wel prettig om 1x per week een uurtje echt bewust stil te staan bij dit kleine wondertje in mijn buik.

Verder overweeg ik te gaan "zwangerschapszwemmen", lijkt me wel heel lekker en ook gezellig. Maar kamp nu met een hele heftige oorontsteking, dus moet nog even geduld hebben.

Terug
Bovenaan