cursus of iets anders

hey hey

Zijn jullie van plan om een cursus samen bevallen of pufclubje of iets in die richting te gaan volgen.
Ik wil na de vakantie (begin september) starten met zwangerschapszwemmen. Andere (aanstaande) mama's leren kennen en ook een beetje in beweging blijven.

x
 
Zwangrrschapszwemmen lijkt mij fantastisch alleen moet ik soms ook in de avond werken. Verdere clubjes ga ik advies van vk vragen. As do termijnecho. Ik heb ook abo pp fitness dus daar wil ik ook info over. Hopelijk ben ik dan dit genoeg voor de bevalling. Haha. Via het werken leghen wij laatst ook training in ademhaling op het moment van agressie. Hoe je met je ademhaling je hartslag naar beneden kan krijgen. Dat heb je deels natuurlijk ook nodig bij de bevalling. Ik ben ook al getraind via het werk op thuis ontspannen met muziek. Om dat heeft invloed. Dus ik weet nu al wat voor muziek werkt. Vk zal het wel weten en als kunnen geven.
 
Ik heb me er ook nog niet geheel in verdiept maar klinkt wel goed dat zwemmen. Ik heb zo ie zo een andere manier van zwangerschapsbegeleiding genaam Centering Prenancy. Dit is met een groepje zwangere die allemaal in februari zijn uitgerekend en dan een afspraak van 2 uur bij de veloskiundige hebben. Ik leer natuurlijk op deze manier ook a.s. mam's uit de buurt kennen.
 
Ik heb daar nog nooit van gehoord KittyKat. Wel heel leuk inderdaad. Daar zou ik wel baat bij hebben. Kun je direct vragen stellen e.d. Maar zal wel lastig in te plannen zijn... of niet? Ik werk dan onregelmatig in de zorg, dus voor mij is dat waarschijnlijk niet haalbaar. Klinkt wel goed!
 
Ik heb daar ook nog niet van gehoord. Wel handig, misschien komt iemand met een vraag waar je zelf helemaal niet aan gedacht heb. Kan je elkaar ook helpen.
 
Ik ga niks doen, bij onze dochter. Les yogha gedaan, veels te zweverig voor mij.
Heleen als je in de zorg werkt hoef je maar tot week 16 avonden ge werken.
Daarna alleen overdag, tenzij je het zelf prettig vindt om in de avond te werken.
 
Dora oké. Dagdienst vindt ik op dit moment veel te zwaar. Van acht tot drie. Logt ook wel weer aan de groep. Pm ong een uur ben ik moe. Met een avonddienst ga ik dan juist npg even liggen.
 
Terug
Bovenaan