Cursus

Hoi iedereen
wie doet er van jullie eigenlijk een zwangerschapscursus?
ik ben aan het zwanger zwemmen beetje oefeningen doen in het water en lekker relaxen

groetjes!

hoi,

Ik doe 'gewoon' de standaard zwangerschapscursus. Eerlijk gezegd vind ik er niet zo veel aan, maar ja lijkt me voor de 1e x toch wel verstandig om te doorlopen. Tis geloof ik nog maar een keer of 4, wie weet haal ik het einde niet eens haha. Ik zwem ook nog, maar dan gewoon zelf baantjes trekken op het gemakje.

groetjes

ik heb ook de standaard zwangerschapsgym gedaan.Wel wat nuttige info gehoord en de oefeningen die we dar deden waren ook wel fijn. Maar ik denk niet het een hele grote meerwaarde heeft. Zonder cursus kun je volgens mij ook prima bevallen. Inmiddels is de laatste les ook al geweest. dus nu doe ik thuis wat van die oefeningen

Hallo,

Ik en me partner doen aan samen bevallen.
Het is echt iets wat je samen kan doen.
Vind dat de man er niet zo veel word bij betrokken.
Het is leuk om te doen:D
En je leert super veel.

En 1x in de week zwem ik ook nog, gewoon baantjes trekken enzo.

ik heb bij me eerste ook gewoon de zwangerschapsgym gedaan en dacht dat het niet veel meerwaarde zou hebben maar de pufoefeningen die we kregen en die ene partnerles was echt wel nuttig tijdens de bevalling. om zo'n gym lach je nog om die pufopdrachten maar als je uiteindelijk bezig bent is het echt wel zo van oh dus zo moet ik dat doen.

nu doe ik niks.
moet ook zeggen dat ik er niet zo veel tijd voor heb met een dochtertje van nu 17 maanden in huis en zelf nog maar 5w en 4d te gaan.

Terug
Bovenaan