Cursus

Hi ladies

zijn jullie van plan een cursus te volgen en zo ja welke en waarom.....

Ik heb ooit een soort haptonomie gedaan en zwangerfit
wil misschien nu gaan zwemmen

ben benieuwd of jullie wat gaan doen

Hoi,
Ik wil me straks opgeven voor zwangerschapszwemmen,schijjnt in verschillende zwembaden te worden gegeven..Lijkt me erg leuk.Bij de eerste ook niet gedaan,maar nu lijkt me dat wel lekker.xxx

Heb bij de zwangerschap van de eerste zwangerschapsyoga gedaan, dat was niet echt mijn ding.
Ik kan niet zoveel met de opdracht: "Laat met het inademen je buik vollopen water"
Ik hou van de praktische opdracht adem in adem uit, maar mijn buik vol laten lopen met water was niet voor mij weggelegd.
TIjdens de bevalling heb ik er ook niks van gebruikt, nou is ook gebleken dat bevallen niet 1 van mijn kwaliteiten is, dus waarschijnlijk had geen enkele cursus hieraan bijgedragen haha.

Wil deze keer eigenlijk op zwangerschapsgym gaan, niet zozeer omdat ik denk dat, dat gaat werken, maar omdat ik het wel leuk vind om met zwangere vrouwen in mijn omgeving kennis te maken en daar lijkt me zwangerschapsgym wel een geschikte plek voor, heeft wel een kneuterig gehalte.

nou edith dat is nou ook waarom ik naar een lesje of iets wil
heb haptonomie gedaan, (voel je door de aarde gedragen) en idd ook ik had daarvan eerder de slappe lach terwijl er wel wat dingetjes waren die me geholpen hebben met andere klachten (naar de pijn toe in plaats ervan af hoofdpijn ben ik zo eerder kwijt hahaha) heb uiteindelijk geen pufcursus nodig gehad met een KS dus weet niet of het echt handig was
en zwangerfit, soort fitness voor zwangere nou dat was echt alleen maar sporten en niet praten... jammer

daarom wil ik misschien wel zwemmen... maar dat is hier bijna niet in de buurt

Hey!

Bij mn eerste zwangerschap heb ik ook zwanger en fit gedaan, bij de tweede yoga. Ik ovnd het eerste erg fijn omdat ik het idee had dat ik toch nog aan mn conditie werkte, daarnaast ook veel kletsen en voorlichting. Helaas werd deze cursus niet meer gegeven. Yoga vond ik ook niet echt super, te zweverig. Aan de andere kant is het wel hier in het dorp, de ontspanning is heerlijk en ik heb er wel hele leuke contacten aan over gehouden. Ik ga denk ik ook een proefles zwangerzwemmen doen, bevalt dat niet dan ga ik alsnog yoga doen. Wanneer beginnen jullie met zoiets? ik denk rond 16 weken..
Liefs!

Hoi, ik doe fitness op het werk, en wil daarnaast misschien wat gaan zwemmen en ook graag op een zwangerschapsgym... haha van alles wat dus, maar ik denk dat ik wel moet gaan kiezen omdat het anders teveel wordt...

Ik weet het nog niet helemaal. Ik heb de vorige twee keer zwangerschapsgym gedaan. Bij de eerste omdat alles nieuw was en bij de tweede voor de gezelligheid. Misschien doe ik dat nu ook wel weer. Ben je er even bewust mee bezig..

Terug
Bovenaan