Cursus

Iemand zich al ingeschreven voor een cursus en wanneer beginnen jullie?

Ik begin zelf 10 april met zwangerschapsyoga dit ook op aanraden van de fysio omdat ik last van mijn rug heb.

Hoi, ik heb me nog nergens voor ingeschreven. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik zwangerschapsgymnastiek gedaan maar dat waren 10 lessen en dat beviel niet heel erg goed. Ga nu in ieder geval af en toe maar zwemmen, wel zo'n speciale les.

Bij mijn 1e zwangerschap heb ik gym gedaan. Dat was toen nog via de regio zorg gratis. Nu opnieuw geinformeerd, maar ze hebben het aangepast. Eerst waren het 9 lessen en gratis en nu zijn het 7 lessen en kost het 100,- !! Dat ga ik dus niet doen! Vond het de 1e keer erg leuk om daar heen te gaan, hadden een gezellige groep. Maar ben nu nog aan het nadenken wat ik nu ga doen, ben er nog niet uit.

Hoi,
I.v.m. met rug en bekkenklachten ben ik al vanaf de 16de week bezig met zwangerschapsgym!
Ik vind het erg leuk, en mijn klachten zijn duidelijk vermindert!!!

Hoihoi, ik heb me nog nergens voor ingeschreven, maar ben nog aan het twijfelen of ik dat wel wil. Sinds een weekje heb ik last van mij rug en heupen, dus misschien is het wel verstandig. Wel ga ik regelmatig zwemmen, dat ik echt heerlijk :)

Hey..

Ik zat ook na te denken over zwangerschapsyoga of iets maar heb toch besloten alleen de pufcursus te doen. Wel ga ik net zoals NikkyR zwemmen om alles soepel te houden...

Ik ben al een paar weken bezig met zwangerschapszwemmen. Dat is echt zo gezellig! Het is meer kletsen dan zwemmen ;) Vooral het drijven aan het einde van de les is heerlijk: dan heb je twee van die schuimstaven waarvan er 1 onder je nek en 1 onder je knieen gaat, en dan duwt een van de andere dames je heen en weer door het bad.

Komende donderdag ga ik beginnen met zwangerschapsyoga. Eerst een proefles om zeker te weten of het iets voor mij is.

Terug
Bovenaan