Cycles dag 15

<p>Goedenavond Dames,</p><p> </p><p>ik ben nieuw hier! Ik ben Kaylee, 21 jaar. En bezig voor onze 1ste kindje. <br />Ik weet het, we zijn er vroeg bij. Dit komt omdat ik al meerdere operaties heb gehad aan mijn eierstokken. En daarom willen wij er vroeg bij zijn. Misschien kan k over een aantal jaar zelf geen kinderen meer krijgen ?</p><p> </p><p>maar ik heb een vraagje. Ik zit op cycles dag 15. Ik heb eigenlijk altijd wel een regelmatige cycles sinds ik vorig jaar gestopt bent met de pil. <br />dit is cycles 8 dat we het proberen, en denet toen ik op de wc zat had k heel licht bloed verlies. Het was licht roze qua kleur. <br />toen ik nog aan de pil zit had k vaak doorbraak bloedingen maar sinds ik gestopt ben eigenlijk nooit meer last gehad daarvan.</p><p>is er iemand die enig idee heeft hoe dit kan? Het lijkt mij dat het nog geen innesteling  kan zijn?</p><p> </p><p>super bedankt alvast ! <br />x kaylee </p>

Denk dat het ontpillen is. Alles moet weer in zijn ritme komen maar het zou innesteling kunnen zijn. Gewoon ff testen als je niet ongesteld wordt. Ik ben op me 29e voor eerst moeder geworden maar als ik had geweten dat zo leuk was was ik veel eerder begonnen. Dus dat je lekker op tijs begint geef ik je groot gelijk in

Als je op dag 15 bent, dus denk ik ongeveer op de helft van jouw cyclus als ik je verhaal goed begrepen heb, dan zou het ook een ovulatiebloeding kunnen zijn.

Ja klopt! K zit op de helft inderdaad.
Ik had het in februari ook, klein beetje bloed verlies maar dat weer meer richting nod. Toen bleek ik zwanger te zijn. Helaas na 6 weken het kindje verloren?.
Ik hoop dus stiekem dat het inderdaad innestelingsbloed is. Maar ik wil mezelf niet valse hoop geven ?

Als je normaal een cyclus van rond de 28 dagen hebt, en over het algemeen regelmatig, dan is de kans heel klein dat dit een innestelingsbloeding is. Ik zou inderdaad eerder denken aan een ovulatiebloeding!

Terug
Bovenaan