cycles

Hallo,

In november heb ik een miskraam gehad, ik was 11,5 weken zwanger en het vruchtje was la met 8 weken gestorven. Na de curretage was mijn mentruatie weer normaal. Maar de laatste twee keer gaat het anders dan voorheen. De vorige keer was mijn cycles 4 dagen langer en nu al 5 dagen langer en nog niet ongesteld. Ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben. Heeft iemand een tip of advies voor mij? Mijn cycles was altijd precies 28 dagen.

Groetjes Tina
 
Hoi Tina,

Ik heb zelf een curettage gehad na 15wk zwangerschap en ben zelf pas een keer ongi geweest. Weet natuurlijk niet hoe het nu gaat. Ik had ook altijd 28 dg. Mij hebben ze wel gezegd in het ziekenhuis dat het onregelmatig kan zijn. Bel anders een je VK, huisarts of Gynaecoloog. Als ik vragen heb bel ik ook nog steeds.
Veel succes met zwanger worden.
Wat voor eeen geslacht had jullie kindje ?? Wij een zoontje van 15 wk. Hebben hem Pim genoemd, en begraven in de tuin.

Groetjes van mij.
 
Hoi Shirley,

Sorry dat ik zo laat reageer, ik ben een poosje niet op de site geweest. Jeetje vreselijk voor jullie, met 15 weken denk je toch dat het wel goed zit lijkt me. We weten niet wat voor geslacht het was. Ik heb er niet naar gevraagd, ik was eigenlijk nogal overdonderd door alles. We willen zo graag een kindje en ik weet wel dat het waarschijnlijk niet goed was in aanleg, maar het blijft wel rot. Helemaal omdat ik nu nog niet weer zwanger ben, en wat ik vooral vervelend vind is dat mijn cycles nu ook zo raar gaat. Ik heb voor aankomende woensdag (14-04) een afspraak bij de huisarts en dan wil ik even overleggen wat we moeten doen. Veel sterkte!! En ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger bent. Bedankt voor je berichtje. Zou het leuk vinden om wat vaker met je te spreken. Ik zal wat vaker op de site kijken zodat ik eerder op je kan reageren.

Groetjes Tina
 
Terug
Bovenaan