Cyclus 8 maanden na bevalling

<p>Hoi dames</p><p>Ik ben 8 maanden geleden bevallen van een prachtige  zoon. Ben sinds dien 5 keer ongesteld geweest </p><p>Soms een cyclus van 35 dagen maar ook veel cyclussen van 47 dagen gemiddeld.</p><p>Ik had voor mijn zwangerschap  cyclussen van 32 tot 38 dagen  dus ook vrij lang. En kon er toen geen pijl op trekken.</p><p>Ik had eigenlijk  gehoopt dat ik mijn lichaam na de bevalling wat beter kon leren kennen omdat wij van de zomer voor een 2e kindje willen gaan.</p><p>Ik ben verder niet aan de anticonceptie. </p><p>Zijn er meer dames waarvan de cyclus  na zoveel maanden  na de bevalling   (en dus geen 3 of 4 maanden maar echt een langere tijd) nog steeds heel erg onregelmatig is of was ? </p><p>Graag ervaringen ?</p>

Geef/gaf je nog borstvoeding? Daardoor kan het ook zo onregelmatig zijn. Ik was pas 8 maanden na de bevalling voor het eerst ongesteld geworden. En 2 maanden later voor de 2e keer pas haha. Maar komt hier oa dus door borstvoeding. En het schijnt ook even te duren voordat je cyclus weer helemaal regelmatig is. Is niet niets wat zo'n zwangerschap met je lichaam doet. 

Terug
Bovenaan